يکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب : 56271
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال قم صورت می‌گیرد

نبرد با شهرداری قم در مصاف اول و آخر جدول/ ذاکر به آتلیه می‌رود

قم نيوز : قم نیوز: تیم‌های اول و آخر جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های استان قم در هفته پنجم این مسابقات دیداری حساس و تعیین کننده را برگزار می‌کنند.
نبرد با شهرداری قم در مصاف اول و آخر جدول/ ذاکر به آتلیه می‌رود
به گزارش قم نیوز طبق برنامه کمیته فوتسال هیأت‌‌ فوتبال استان قم استارت دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های قم از روز دوشنبه 29 آبان ماه زده می‌شود و فصل 1396 بازی‌های این لیگ با عنوان جام شهدای مدافع حرم با برگزاری چهار مسابقه حساس پیگیری خواهد شد.
در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های قم حساس‌ترین بازی را تیم‌های اول و آخر جدول رده‌بندی برگزار می‌کنند، جایی که تیم صدرنشین نبرد برای تداوم روند پیشرفت‌های خود به مصاف تیم شهرداری آخرین تیم لیگ برتر می‌رود، در حالی که شهرداری سابقه قهرمانی در فوتسال باشگاه‌های قم را دارد ولی امسال از اوضاع خوبی برخوردار نیست.
روز دوشنبه 29 آبان نخستین بازی هفته را تیم‌های شیر ویژه و مقاومت انجام می‌دهند و در روز سه‌شنبه 30 آبان ماهان با آرش دیدار می‌کند، نبرد به مصاف شهرداری می‌رود و سپس آخرین مسابقه بین تیم‌های فوتسال ذاکر و آتلیه‌یاقوت در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم به انجام خواهد رسید.
تا پایان هفته چهارم رقابت‌ها لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های قم تیم نبرد با کسب چهار برد متوالی، 11 گل زده، سه گل خورده و 12 امتیاز در صدر ایستاده است و تیم فوتسال شیر ویژه با چهار امتیاز اختلاف و کسب هشت امتیاز مکان دوم جدول را به خود اختصاص داده است.
فوتسالیست‌های ذاکر قهرمان دوره قبل با کسب هفت امتیاز سوم هستند و تیم فوتسال آرش با پنج امتیاز در مکان چهارم جای دارد، ضمن اینکه تیم فوتسال آتلیه‌یاقوت با چهار امتیاز در مکان پنجم است و تیم مقاومت با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر رتبه ششم را در اختیار دارد.
تیم فوتسال ماهان با کسب تنها یک برد از چهار بازی قبل خود و تحمل سه باخت رتبه هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال قم را در اختیار دارد و فوتسالیست‌های شهرداری که سابقه قهرمانی در این مسابقات را دارند در ضعیف‌ترین فصل حضور خود در رقابت‌های باشگاهی فوتسال قم بدون برد با چهار باخت به کف جدول چسبیده‌اند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdca6unm.49ni015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما