يکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 56272
منبع : خبرگزاری فارس

قم در سوگ شهادت امام رضا(ع) یکپارچه عزادار است

قم نيوز : قم نیوز: مردم شهر قم با برگزاری مراسم‌های عزاداری در سوگ شهادت امام رضا(ع) اشک ماتم ریختند.
قم در سوگ شهادت امام رضا(ع) یکپارچه عزادار است
به گزارش قم نیوز بارگاه آستان مقدس حضرت معصومه(س) در سالروز شهادت امام رضا(ع) سیاه پوش شد و صدای مداحی مداحان اهل‌بیت(ع) از این بارگاه به گوش می‌رسد.
مردم شهر قم از شب گذشته تاکنون با برگزاری مراسم‌های عزاداری در سوگ شهادت امام رضا(ع) به سر و سینه زدند و اشک ماتم ریختند.
به مناسب شهادت امام رضا(ع) مراسم‌های سخنرانی و سوگواری در حرم حضرت معصومه(س) برپا شده است و زائرینی از نقاط مختلف ایران و جهان در این مراسم‌ها شرکت کردند.
هیئت‌های عزاداری شهر قم به این مناسبت از نقاط مختلف شهر به سمت آستان مقدس حضرت معصومه(س) حرکت کردند تا مصیبت شهادت امام رضا(ع) را به کریمه اهل‌بیت(س) تسلیت بگویند.
خادمان حرم حضرت معصومه(س) نیز طبق سنت هر ساله صبح امروز در سالروز شهادت امام رضا(ع) با برپایی دسته عزاداری از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم کریمه اهل‌بیت(س) به عزاداری پرداختند.
بیوت مراجع عظام تقلید و دفتر مقام معظم رهبری نیز امروز شاهد برگزاری مراسم‌های سوگواری به مناسبت شهادت امام رضا(ع) بود و سخنرانان در این مراسم‌ها به بیان مطالبی در خصوص زندگی امام رضا(ع) پرداختند.
در مسجد مقدس جمکران و بقاع متبرکه استان قم نیز امروز مراسم‌های عزاداری برپا شد و عزاداران در سوگ شهادت امام رضا(ع) با چشمانی گریان به سر و سینه زدند. 

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcb55bs.rhb0zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما