دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : 56273
منبع : خبرگزاری فارس
با كسب 5 پيروزي متوالي

ملي‌پوش كاراته قم در ليگ كاتاي ايران درخشيد

قم نيوز : قم نیوز: نخستين ملي‌پوش تاريخ كاتاي استان قم در مسابقات آسيايي 2014 به روند موفقيت‌هاي خود در پيكارهاي ليگ كاتاي ايران ادامه داد.
ملي‌پوش كاراته قم در ليگ كاتاي ايران درخشيد
به گزارش قم نیوز نخستین ملی‌پوش تاریخ کاراته استان قم در ادوار مختلف مسابقات کاتای قهرمانی آسیا علیرضا خدری است که در سال 2014 با درخشش در پیکارهای انتخابی تیم ملی نوجوانان ایران، جواز حضور در رقابت‌های آسیایی را به دست آورد، کاتارویی که در آن سال با مربی جوان و با دانش خود یعنی علی سلطانی به قهرمانی آسیا رفت و همچنان به روند موفقیت‌های خود با این مربی ادامه می‌دهد.
خدری اکنون با تجارب حضور در مسابقات آسیایی، قهرمانی کشور، لیگ‌های کاتای ایران و چندین رقابت‌ دیگر تنها نماینده قم در نخستین دوره لیگ کاتای ایران است، لیگی که با عنوان آقای کاتای ایران با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون کاراته برگزار می‌شود.
دومین هفته لیگ تخصصی کاتا به میزبانی سالن شهید کبکانیان تهران به انجام رسید، در حالی که کاتاروها علیرضا خدری ملی‌پوش کاتای قم با رقبای مطرحی همچون ابوالفضل شهرجردی، علی زند، سیروس خالقی، جاوید بهمن‌جاه، داود شاه‌چراغی و دانیال نواب‌صفوی رقابت می‌کند.
همچنین دانیال ممبینی، امیربهادر تدین، سهند اسلامی، سهیل ساجدی‌فر، عباس حیاتی‌فر، حمیدرضا پوراعماء، امیریزدان تدین، مهران قربان‌علی‌پور، جواد سیف‌الله‌زاده، مهدی‌یار گیو، علیرضا ابوالحسنی، مهدی حق‌نظری و مهدی رضایی نیز دیگر نفرات حاضر در لیگ کاتای تخصصی ایران هستند.
هفته دوم این رقابت‌ها در حالی برگزار شد که نحوه محاسبه امتیازات کاتاروها در این لیگ به این شکل است که در مبارزاتی که یک کاتارو با نتایج پنج بر صفر و چهار بر یک پیروز شود سه امتیاز دریافت می‌کند و در پیکارهایی که با نتیجه سه بر دو حریف را مغلوب کند تنها دو امتیاز می‌گیرد و بازنده صاحب یک امتیاز می‌شود.
در هفته دوم لیگ تخصصی کاتای ایران در سالن شهید کبکانیان علیرضا خدری تنها نماینده استان قم در این لیگ پنج مسابقه خود را با پیروزی پشت‌سر گذاشت و با یک پله صعود نسبت به هفته نخست در جایگاه چهارم رده‌بندی کاتاروهای حاضر در این لیگ قرار گرفت.
در این هفته علیرضا خدری ابتدا چهار بر یک جاوید بهمن‌جاه را برد و سپس با همین نتیجه مهدی رضایی، مهدی حق‌نظری و دانیال ممبینی را مغلوب کرد و چهارمین پیروزی متوالی خود را برابر عباس حیاتی‌فر با نتیجه سه بر دو به دست آورد تا به کسب عنوان آقایی کاتای ایران نزدیک‌تر شود.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcc1iqp.2bqem8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما