يکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : 56277
منبع : خبرگزاری فارس
آیت‌الله نوری همدانی در دیدار نوبخت:

رژیم صهیونیستی و عربستان پایگاه‌های آمریکا هستند/تلاش دولت برای حل مشکل گرانی و بیکاری

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید گفت: عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی از پایگاه‌های آمریکا هستند به همین علت در ارتباطات با آنها باید بر اساس آموزه‌های قرآنی عمل کنیم و بر اساس این آموزه‌ها در هر منطقه‌ای که ظالم باشد باید مقابل آن ایستادگی کنیم.
رژیم صهیونیستی و عربستان پایگاه‌های آمریکا هستند/تلاش دولت برای حل مشکل گرانی و بیکاری
به گزارش قم نیوز آیت‌الله حسین نوری همدانی عصر امروز در دیدار با محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، سالروز شهادت امام رضا(ع) را تسلیت گفت و اظهار کرد: اعتقاد داریم که پیامبر اسلام(ص) به شهادت رسیده است.
وی با بیان اینکه شغل هر فرد مسؤولیت‌آفرین است، اضافه کرد: مشکل‌ترین و مهم‌ترین شغل‌های دنیا مدیریت است، این شغل یک خدمت مهم و بسیار مشکل است و به هر میزانی که وسیع‌تر باشد دارای ثواب و فضیلت بیشتری نیز خواهد بود، افرادی که در این جایگاه قرار می‌گیرند مورد توفیق خداوند هستند.
این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه انسان دارای مسؤولیت فردی در راه خودسازی است، تصریح کرد: زندگی انسان اجتماعی است به همین علت انسان در برابر اجتماع نیز مسؤولیت مهمی دارد.
وی خاطرنشان کرد: همانطور که در گذشته نیز به رئیس جمهور گفته‌ایم، اصل مردم هستند به همین علت باید هدف خدمت به مردم، توجه به معیشیت افراد و از بین بردن بیکاری و گرانی باشد.
آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه دشمن اصلی نظام اسلامی آمریکاست، مطرح کرد: عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی از پایگاه‌های آمریکا هستند به همین علت در ارتباطات با آنها باید بر اساس آموزه‌های قرآنی عمل کنیم و بر اساس این آموزه‌ها در هر منطقه‌ای که ظالم باشد باید مقابل آن ایستادگی کنیم.
وی با اشاره به اینکه بر اساس آموزه‌های قرآنی نباید به ظالم اعتماد کنیم، اظهار کرد: موضوعی که در قرآن و فرهنگ اهل بیت(ع) نباشد را مطرح نمی‌کنیم، اما نمی‌توانیم نسبت به گفتن حقایق نیز بی‌توجه باشیم چرا که باید به دنیا اعلام کنیم تروریست‌پرور نیستیم.
این استاد برجسته حوزه علمیه قم ادامه داد: انقلاب اسلامی فرزند حوزه است چرا که حوزه توانسته این انقلاب را به وجود آورد و اکنون این انقلاب در دنیا تحول بزرگی را به وجود آورده است.
وی با تاکید بر اینکه مردم از نظر اقتصاد و معیشت با مشکلاتی روبه‌رو هستند، عنوان کرد: هر چند اشتغال زیاد بوده است اما نتوانسته در حوزه اقتصاد به نتایج مورد نظر برسیم به همین علت باید تلاش شود تا در حوزه اقتصاد و معیشت مردم بتوانیم به نتایج بیشتری برسیم.
آیت الله نوری همدانی یادآور شد: استاندار قم نیز فردی است که از نظر تدبیر و مدیریت توانمند بوده و تا کنون نیز توانسته دستاوردهای مختلفی را در شهر مقدس قم برای مردم به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcgux9n.ak93u4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما