دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 56279
منبع : خبرگزاری فارس
مسوول کمیته فوتسال هیأت‌‌ فوتبال استان قم خبر داد

دعوت فوتسالیست جوان قم به اردوی تیم ملی امید المپیک

قم نيوز : قم نیوز: مسوول کمیته فوتسال هیأت‌‌ فوتبال استان قم از دعوت فوتسالیست جوان قم به اردوی آماده‌سازی تیم ملی امید ایران خبر داد.
دعوت فوتسالیست جوان قم به اردوی تیم ملی امید المپیک
به گزارش قم نیوز رضا بمانی امروز در قم، اظهار کرد: تیم ملی فوتسال امید ایران که خود را برای حضور موفق در بازی‌های برون‌مرزی سال 2018 آماده می‌کند زیر نظر علی صانعی و دیگر اعضای کادر فنی خود از این هفته وارد مرحله جدید برنامه‌های آماده‌سازی خواهد شد.
وی ادامه داد: تیم ملی فوتسال امید کشورمان بعد از موفقیت در کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی آسیا، حالا یک بازیکن مستعد و آینده‌دار در جمع سه کاندیدای کسب عنوان برترین بازیکن سال 2017 فوتسال آسیا دارد و این نشان از اهمیت بالای جایگاه تیم ملی امید است.
مسوول کمیته فوتسال هیأت‌‌ فوتبال استان قم افزود: برای حضور در اردوی جدید تیم ملی فوتسال امید اسامی بازیکنان دعوت شده به این تیم در حالی اعلام شد که خوشبختانه مطابق انتظار نام فوتسالیست‌های قم نیز در جمع اردونشن‌های ملی‌پوش به چشم می‌خورد.
وی اضافه کرد: محمدجعفر گل نماینده فوتسالیست‌های با استعداد و آینده‌دار قم در جمع اعضای تیم ملی فوتسال المپیک ایران است و در کنار دیگر نفرات دعوت شده باید از روز سه‌شنبه سی‌ام آبان ماه در مرکز ملی فوتبال ایران خود را به کادر فنی معرفی کند.
بمانی با بیان اینکه بازیکنان 12 استان به اردوی آماده‌سازی تیم ملی امید المپیک دعوت شده‌اند، افزود: این بازیکنان از استان‌های تهران، مرکزی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان‌رضوی، قم، ایلام، کردستان، اصفهان، خوزستان، مازندران و لرستان انتخاب شده‌اند.
وی افزود: تنها بازیکن دعوت شده از استان قم محمدجعفر گل است اما قطعا قم این قابلیت را دارد که در جمع نفرات مد نظر کادر فنی تیم ملی بازیکنان بیشتری داشته باشد، اتفاقی که با توجه به رونق بسیار خوب فوتسال در قم قطعا در آینده‌ای نزدیک شاهد تحقق آن خواهیم بود زیرا در لیگ‌های باشگاهی قم بازیکنان توانمند زیادی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdci3raw.t1aqy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما