سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۰۰
کد مطلب : 56324
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت‌‌ اسكيت استان قم خبر داد

نخستين اعزام بانوان قم به اسكيت رول‌بال قهرماني كشور

قم نيوز : قم نیوز: دبير هیأت‌‌ اسكيت استان قم از اعزام بانوان اسكيت‌باز قم به مسابقات رشته روبال قهرماني كشور براي نخستين بار خبر داد.
نخستين اعزام بانوان قم به اسكيت رول‌بال قهرماني كشور
به گزارش قم نیوز محمد فرخ‌زاد در قم، اظهار کرد: این برای نخستین بار است که شاهد اعزام تیم اسکیت رول‌بال بانوان هیأت‌‌ اسکیت استان قم به رقابت‌های قهرمانی کشور هستیم و این پیکارها با حضور تیم‌های از سراسر کشور روزهای پایانی هفته جاری برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: از سوی فدراسیون اسکیت برای برگزاری رقابت‌های اسکیت رول‌بال دسته‌جات آزاد قهرمانی کشور به میزبانی هیأت‌‌ اسکیت استان قزوین برنامه‌ریزی شده و این پیکارها در شهر تاکستان به انجام می‌رسد، در حالی که اعزام تیم هیأت‌‌ قم امروز انجام می‌شود.
دبیر هیأت‌‌ اسکیت استان قم با اشاره به آمادگی و انگیزه بالای بانوان قم برای موفقیت در این مسابقات، اضافه کرد: اعزام تیم اسکیت رول‌بال بانوان قم به تاکستان در حالی انجام شد که این رقابت‌ها از روز سه‌شنبه سی‌ام آبان ماه آغاز می‌شود و تا روز شنبه چهارم آذر ادامه می‌یابد تا تیم‌های برتر مشخص شوند.
وی ابراز کرد: تیم اسکیت رول‌بال بانوان قم در حالی نخستین حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور را تجربه می‌کند که بیتا قاضی، کیمیا حسنی‌مهر، زهرا بیات، زهرا اکبری، فایزه عرفانی، یاس عسگری، فاطمه درویشی، بیدخت رضایی، فاطمه صفری، سارا محمودی، سحر محمودی، طاهره بهمنی و مرضیه محمدیاری اعضای این تیم هستند.
فرخ‌زاد به کادر فنی و سرپرستی تیم بانوان قم نیز اشاره و عنوان کرد: تیم رول‌بال بانوان قم در این مسابقات با نام تیم شهروند قم با حریفان شرکت کننده از سایر استان‌ها به رقابت می‌پردازد، در حالی که فاطمه صفری مربی این تیم است و و مسوولیت سرپرستی تیم را فاطمه رجبی بر عهده دارد.
وی در ادامه به رشته رول‌بال اشاره و اظهار کرد: در رول‌بال هر تیم متشکل از 12 بازیکن است، در حالی که 6 بازیکن در ترکیب اصلی قرار می‌گیرند و سایر نفرات ذخیره خواهند بود، ضمن اینکه هر تیم که تعداد گل‌های بیشتری در زمان معین به ثمر برساند برنده مسابقه است.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcjxtei.uqem8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما