سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۴
کد مطلب : 56330
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته دهم لیگ برتر رقم خورد

هفتمین شکست امیدهای صبای قم برابر ملوان انزلی

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال امید صبای قم در دهمین مسابقه خود از فصل جاری لیگ برتر باشگاه‌های کشور برابر ملوان بندر انزلی متحمل هفتمین باخت این فصل شد.
هفتمین شکست امیدهای صبای قم برابر ملوان انزلی
به گزارش قم نیوز تیم فوتبال امید صبای قم بعد از باخت سنگین 6 بر یک مقابل ذوب آهن اصفهان ‌نهمین هفته رقابت‌های لیگ برترفوتبال امید باشگاه‌های کشور، امروز در قم میزبان تیم ملوان بندر انزلی بود و به هفتمین باخت این فصل تن داد.
صبای قم که از 9 بازی قبل خود تنها یک برد در هفته هشتم فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر امید فوتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم حفاری اهواز در قم کسب کرده، امروز در حضور قمی‌های علاقمند به فوتبال در خانه به میدان رفت و مقابل دیگر تیم قعرنشین لیگ برتر یعنی ملوان بندر انزلی به دنبال جبران ناکامی‌ها بود اما با باخت سنگین سه بر صفر میدان را ترک کرد.
دیدار صبای قم و ملوان بندر انزلی ‌از دهمین هفته مسابقات فصل 97 – 1396 لیگ برتر امید فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز در ورزشگاه تختی قم به انجام رسید، در حالی که صبای قم پنجمین بازی خانگی این فصل را برابر حریف انجام داد اما ملوان با سه گل به برتری رسید.
در نیمه نخست این دیدار کار صبای قم یکسره شد زیرا تیم ملوان بندر انزلی دو بار متوالی دروازه صبا را گشود و با آسودگی خاطر به استراحت بین دو نیمه رفت، ضمن اینکه در نیمه دوم نیز تیم میهمان یک بار دیگر به صبا گل زد و در لحظات تلف شده زمان‌های مسابقه تیم صبا به یک پنالتی رسید که رضا شکری آن را هدر داد تا ناکامی‌های صبا در این دیدار و این فصل کامل‌تر شود.
نماینده فوتبال قم اکنون با کسب تنها یک پیروزی، تحمل هفت باخت و قبول دو تساوی تا پایان هفته دهم لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در جمع 12 تیم جدول رده‌بندی لیگ برتر در مکان دوازدهم و آخر قرار گرفته و ملوان با 11 امتیاز از رتبه یازدهم جدا شد.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcgzw9n.ak93w4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما