سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب : 56331
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس شورای اسلامی شهر قم مطرح کرد

هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف برای رفع آسیب‌های اجتماعی

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه برخی از آسیب‌های اجتماعی در شهر مقدس قم مشکلاتی را به دنبال داشته است، گفت: مجموعه‌های مختلف استان باید در راستای رفع این آسیب‌ها مشارکت کنند.
هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف برای رفع آسیب‌های اجتماعی
به گزارش قم نیوز عبدالله جلالی دوشنبه شب در شانزدهمین نشست شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به اینکه معلولان و محرومان جامعه حقوق ویژه‌ای بر گردن همگان دارند، اظهار کرد: باید در راستای رفع مشکلات این افراد اهتمام ویژه داشته باشیم.
رئیس شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه برخی از آسیب‌های اجتماعی در شهر مقدس قم مشکلاتی را به دنبال داشته است، اضافه کرد: مجموعه‌های مختلف استان باید در راستای رفع این آسیب‌ها مشارکت کنند.
وی خاطرنشان کرد: زلزله در مناطق غربی کشور خسارت‌های جانی و مالی بسیاری را به دنبال داشته است، هر چند مردم شهر قم همانند دیگر مردم ایران اسلامی برای جبران این خسارت‌ها اهتمام جدی داشته‌اند اما باید برای آینده زلزله‌زدگان به ویژه اسکان دائم آنها تدابیر لازم اندیشیده شود.
جلالی با بیان اینکه باید نسبت به مقاوم سازی ساختمان‌های شهر قم نگاهی ویژه داشته باشیم، تصریح کرد: توجه به مقاوم‌سازی سبب می‌شود که در هنگام حادثه شاهد خسارت‌های مالی و جانی کمتری در شهر قم باشیم.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdchzxnm.23n-xdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما