سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 56335
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال رقم خورد

آبروی فوتسال قم در گرو باخت‌های متوالی هیأت‌‌ فوتبال / با 14 باخت در 18 مسابقه یک قدم تا سقوط

قم نيوز : قم نیوز: چهاردهمین شکست فوتسالیست‌های تیم هیأت‌‌ فوتبال‌‌ قم در دوره نوزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر شهرداری ساوه رقم خورد.
آبروی فوتسال قم در گرو باخت‌های متوالی هیأت‌‌ فوتبال / با 14 باخت در 18 مسابقه یک قدم تا سقوط
به گزارش قم نیوز نماینده ناکام و ناموفق فوتسال قم که برای زنده نگهداشتن اندک شانس خود به منظور بقا در لیگ برتر فوتسال ایران با تمام قو در هفته هجدهم به مصاف شهرداری ساوه رفته بود نتیجه‌ای بهتر از باخت چهار بر یک از این دیدار کسب نکرد.
در شرایطی که تمامی دیدارهای هفته پنجم از دور برگشت نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر امروز دوشنبه 29 آبان ماه به انجام رسید، تیم قعرنشین هیأت‌‌ قم در دیداری فوق‌العاده مهم و تعیین کننده به مصاف شهرداری ساوه رفت اما باز هم با باخت از میدان خارج شد.
این دیدار همزمان با سایر دیدارهای هفته هجدهم در سالن فجر برگزار شد و در آن تیم‌های رده‌های دوازدهم و چهاردهم جدول رده‌بندی برابر یکدیگر قرار گرفتند اما تیم رده یازدهمی شهرداری ساوه با نتیجه پرگل چهار بر یک از سد هیأت‌‌ فوتبال قم عبور کرد و تا حد زیادی به بقا در لیگ برتر امیدوار ماند.
در مصاف حساس دو تیمی که در انتهای جدول 14 تیمی لیگ برتر کاندیدای سقوط به دسته پائین‌تر محسوب می‌شوند، نیمه نخست با دو گل محمد جامع و کاظم صادقی به سود تیم شهرداری ساوه به پایان رسید و تیم هیأت‌‌ قم نتوانست از موقعیت‌های گل خود به خوبی استفاده کند.
در نیمه دوم این دیدار که شاگردان سیدمهدی غیاثی تمام توان خود را برای جبران دو گل عقب ماندگی به کار گرفته بودند تیم شهرداری ساوه با درخشش بازیکن قمی خود یعنی محمدحسین کوهستانی دو گل دیگر به ثمر رساند و در مقابل تک گل تیم هیأت‌‌ قم توسط فرهاد فلامرزی، سه امتیاز این دیدار به شهرداری ساوه رسید.
بدین‌ترتیب شهرداری ساوه 19 امتیازی شد و با یک پله صعود به مکان یازدهم جدول رفت اما تیم فوتسال هیأت‌‌ قم با دو برد، دو تساوی، 14 باخت، 29 گل زده، 54 گل خورده، تفاضل گل منفی 25 و هشت امتیاز در بین 14 تیم لیگ برتری همچنان در مکان چهاردهم اصلی‌ترین گزینه سقوط به دسته پائین‌تر است.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcbsfbs.rhb0fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما