سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 56337
منبع : خبرگزاری فارس
مشاور شهردار قم خبر داد

تشکیل شورای مشورتی شهرداری قم در امور ایثارگران

قم نيوز : قم نیوز: مشاور شهردار قم در امور خانواده شهدا و ایثارگران از تشکیل شورای مشورتی شهرداری قم در امور ایثارگران خبر داد.
تشکیل شورای مشورتی شهرداری قم در امور ایثارگران
به گزارش قم نیوز طوبی حجازی با اشاره به راه اندازی دفتر مشاوره امور خانواده شهدا و ایثارگران در شهرداری قم گفت: از شهریور ماه سال جاری و با دستور شهردار قم، این دفتر ایجاد و نسبت به نیازسنجی، برنامه‌ریزی و انجام امور مرتبط با جامعه ایثارگری شهرداری قم اقدام کرده است.
وی همچنین از تشکیل شورای مشورتی شهرداری قم در امور ایثارگران خبر داد و افزود: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به ایثارگران ، طرح تشکیل این شورای مشورتی تهیه و به شهردار قم ارائه شد که مورد موافقت ایشان واقع شد.
حجازی از صدور احکام اعضاء این شورای مشورتی توسط شهردار قم خبر داد و اضافه کرد: ابراهیم معتمدی قائم مقام شهردار قم به عنوان رئیس، طوبی حجازی مشاور شهردار قم در امور خانواده شهدا و ایثارگران به عنوان دبیر و عضو ، محسن رنجبر معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی به عنوان عضو، سید مرتضی حسام‌نژاد معاون مالی و اقتصادی به عنوان عضو و سید جمال‌الدین حسینی به عنوان نماینده جامعه ایثارگری شهرداری قم در شورای مشورتی هستند و در آینده نزدیک جلسات این شورای مشورتی با حضور این اعضاء برگزار خواهد شد.
حجازی جامعه ایثار گری شهرداری قم را ظرفیتی ویژه دانست و افزود: در مجموعه شهرداری قم 4 شهید تقدیم به انقلاب اسلامی شده است و  55 جانباز، 36 فرزند شهید و 92 فرزند جانباز نیز در رده‌های مختلف سازمانی در شهرداری قم شاغل هستند.
مشاور شهردار قم در امور خانواده شهدا و ایثارگران برنامه‌های دفتر مشاوره امور خانواده شهدا و ایثارگران را در دو بخش کوتاه مدت و بلند مدت دانست و گفت: در برنامه‌های کوتاه مدت که از شهریور ماه امسال آغاز و تا پایان سال به انجام خواهد رسید که در آن نیازها و درخواست‌‌های خانواده شهدا و ایثارگران احصاء و بررسی شده و در برنامه‌های بلند مدت برای آن طرح و برنامه ارائه می‌شود.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcd5s0k.yt09s6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما