سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب : 56339
منبع : خبرگزاری فارس
از دوم تا هفتم آذر امسال صورت مي‌گيرد

ثبت‌نام مبلغان ويژه هفته وحدت در سامانه سمتا

قم نيوز : قم نیوز: مديركل امور تبليغي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم از ثبت‌نام مبلغان ويژه هفته وحدت از دوم تا هفتم آذر امسال در سامانه سمتا خبر داد.
ثبت‌نام مبلغان ويژه هفته وحدت در سامانه سمتا
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام یحیی کمال امروز در قم، با اشاره به اعزام مبلغان ویژه هفته وحدت اظهار کرد: بخشی از اعزام‌ها تخصصی است که مبلغان به مناطق مشترک و مناطق اهل سنت اعزام می‌‌شوند که در رشته فرق و مذاهب، عقاید، کلام و نقد وهابیت دارای تبحر هستند.
وی خاطرنشان کرد: بخشی دیگر از اعزام‌ها عمومی است که مبلغان در این بخش به همه مناطق کشور اعزام می‌شوند. اکنون درخواست‌ها از سوی سازمان تبلیغات رسیده و آماده‌سازی و برنامه‌ریزی سامانه سمتا برای ثبت‌نام مبلغان عمومی در دستور کار است.
مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به دعوت مبلغان متخصص برای اعزام در هفته وحدت گفت: سعی می‌شود از حداکثر ظرفیت برای اعزام مبلغان متخصص استفاده شود تا بتوانند به ارائه مباحث مهم و کاربردی بپردازند.
وی از ثبت‌نام مبلغان ویژه هفته وحدت از دوم تا هفتم آذر امسال در سامانه سمتا خبر داد و افزود: مبلغان از 9 تا 15 آذر امسال به مناطق مختلف اعزام می‌شوند تا بر اساس برنامه به ارائه مباحث بپردازند.
کمال با اشاره به موضوعات تبلیغی مبلغان گفت: محتواهای تبلیغی در زمینه وحدت اسلامی، تعمیق باورهای دینی، دشمن‌شناسی و بصیرت‌افزایی در بین اهل سنت و شیعه، اخوت و برادری بین مذاهب و امت اسلامی و ولایت فقیه ارائه می‌شود و برگزاری اعیاد و جشن‌های میلاد پیامبر اکرم(ص) صورت می‌گیرد.
وی عنوان کرد: مبلغان مباحثی در زمینه دشمن‌ستیزی و استکبار ستیزی تبیین می‌کنند و به طرح نیازها و وضعیت منطقه به ویژه کشورهای اسلامی می‌پردازند زیرا دشمن نقشه‌های زیادی برای تفرقه بین ملت و امت اسلامی دارد که باید مبلغان مردم را آشنا کند.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcf1mdt.w6dvmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما