سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 56342
منبع : خبرگزاری فارس
عضو خبرگان رهبری:

نسخه عبور از رکود اقتصادی تقویت اقتصاد درون‌زا است

قم نيوز : قم نیوز: عضو خبرگان رهبری گفت: نسخه عبور از رکود اقتصادی و مشکلات امروز ، تقویت اقتصاد درون‌زا در پرتو عمل به اقتصاد مقاومتی است.
نسخه عبور از رکود اقتصادی تقویت اقتصاد درون‌زا است
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام والمسلمین سید رحیم توکل بیان کرد: اگر نگاهی به بیانات چند سال اخیر رهبر معظم انقلاب به خصوص در زمینه مباحث اقتصادی بیندازیم، متوجه می‌شویم که از نگاه ایشان راه غلبه بر مشکلات کشور از جمله رکود و بیکاری، این است که به اقتصاد مقاومتی به معنای واقعی عمل کنیم نه این که صرفاً در حد حرف و شعار به آن بپردازیم.
وی افزود: بی شک در این خصوص مسؤولان و دولتمردان وظیفه مهمی بر عهده دارند و باید بتوانند منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری را در حد توان خود عملی کنند.
این استاد حوزه با بیان اینکه راه تحقق اهداف بلند کشور و مقابله با دشمن، تقویت اقتصاد درون‌زا است، خاطرنشان کرد: ما برای اینکه بتوانیم اقتصاد و معیشت مردم را سر و سامان داده و آمار بیکاری را در کشور کاهش دهیم باید تکیه بر توانمندی‌های داخل کنیم، کما اینکه تجربه برجام نشان داد که بیگانگان و غربی‌ها هیچ گاه دلشان برای ما نسوخته و فقط به دنبال تامین منافع خود هستند.
وی گفت: به لطف الهی ما ظرفیت عظیم منابع انسانی و منابع طبیعی در اختیار داریم که اگر درست و با برنامه ریزی منسجم از آنها استفاده کنیم، اقتصاد ما به تعبیر مقام معظم رهبری یک اقتصاد امن و شکوفا و قوی خواهد بود که در برابر فشارها و تحریم‌های دشمن از خود ایستادگی نشان می‌دهد.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcj8tei.uqemxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما