سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 56343
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان پيكارهاي انتخابي صورت گرفت

معرفي برترين‌هاي دختران و پسران شناگر در قم

قم نيوز : قم نیوز: برترين‌هاي مسابقات انتخابي شنا قم در هر دو بخش دختران و پسران با پايان رقابت شناگران دو رده سني 9 و 10 سال مشخص شدند.
معرفي برترين‌هاي دختران و پسران شناگر در قم
به گزارش قم نیوز بر اساس تصمیم کمیته فنی هیأت‌‌ شنا، شیرجه و واترپلو استان قم مسابقات انتخابی شنا به منظور شناخت برترین‌های دو رده سنی پایه شنا قم برای اعزام به رقابت‌های کشوری برگزار شد و برترین‌ها به اردوی تیم منتخب قم راه خواهند یافت.
با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی هیأت‌‌ شنا، شیرجه و واترپلو قم این رقابت‌ها در رده‌های سنی ۹ و ۱۰ سال ویژه متولدین سال‌های ۱۳۸۶ و ۱۳۸۷ و با عنوان گرامیداشت هفته وحدت به انجام رسید و شناگران پسر شرکت کننده در این مسابقات به میزبانی استخر حجاب مجموعه ورزشی جوادالائمه منطقه نیروگاه قم به آب زدند.
رقابت‌های بخش پسران در ۵۰ متر و ۱۰۰ متر کرال سینه، کرال پشت، پروانه و قورباغه به انجام رسید، ضمن اینکه دختران شناگر نیز در دو رده سنی 11 تا 12 سال و 13 تا 14 سال با یکدیگر رقابت کردند، در حالی که پیکارهای بخش دختران در استخر مجموعه ورزشی مریم منطقه آذر قم برگزار شد.
شناگران دختر حاضر در این انتخابی نیز برای کسب عناوین برتر رشته‌های ۱۰۰ متر کرال سینه، کرال پشت، پروانه و قورباغه مسابقه دادند، در حالی که پایان این پیکارها در بخش پسران و در رشته 50 متر قورباغه با قهرمانی امیرمحمد مومنی‌پور همراه بود و در رشته 50 متر پروانه علی احمدی قهرمان شد.
در پایان پیکارهای رشته 50 متر کرال پشت پسران امیرحسین رضائیان رتبه نخست را کسب کرد، در رشته 50 متر کرال سینه علی احمدی روی سکوی قهرمانی جای گرفت و در رشته 100 متر کرال سینه نیز علی احمدی بالاتر از دیگر رقبا به مقام قهرمانی رسید.
در پایان رقابت دختران حاضر در پیکارهای انتخابی شنا قم نیز عنوان قهرمانی رشته 100 متر آزاد دو رده سنی 11 تا 12 سال و 13 تا 14 سال به ترتیب به معصومه طایرمداح و سحر تقوی تعلق گرفت، ضمن اینکه در رشته 100 متر پروانه معصومه طایر مداح و فاطمه پیرفکری، در 100 متر قورباغه مبارکه رضایی و زهرا خانی و در رشته 100 متر کرال پشت مبارکه رضایی و فاطمه پیرفکری قهرمان شدند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcaeenm.49niy15kk4.html
تگ ها
نام شما
آدرس ايميل شما