سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب : 56345
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیر مرکز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم:

مدیران و مسئولان هنوز به علاج واقعه بعد از وقوع پایبند هستند

قم نيوز : قم نیوز: مدیر مرکز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم گفت: مدیران و مسئولان هنوز به علاج واقعه بعد از وقوع پایبند هستند.
مدیران و مسئولان هنوز به علاج واقعه بعد از وقوع پایبند هستند
مدیران و مسئولان هنوز به علاج واقعه بعد از وقوع پایبند هستند
به گزارش قم نیوز علی‌اکبر رحیمی اظهار کرد: در سطح مدیران ارشد تا وقتی بحران رخ ندهد حساسیت درباره بحران بروز و ظهور ندارد در صورتی که اگر پیشگیری و آمادگی برای مقابله با بحران‌ها انجام شود هزینه صرف شده به مراتب کمتر خواهد بود تا زمانی که یک بحران بروز کند و حالا به فکر جبران آن باشیم.
وی با بیان اینکه سالانه 4 تا 5 میلیارد تومان بودجه برای همین مسائل پیشگیرانه به مرکز مدیریت بحران شهرداری قم اختصاص داده می‌شود، خاطرنشان کرد: البته هنوز این اعتبارات بسیار کم است و در نظرگرفتن همه تمهیدات لازم برای مدیریت بحران نیاز به کار بیشتر در این زمینه دارد.
رحیمی وقوع زلزله در استان قم را غیرمحتمل ندانست و تصریح کرد: استان قم روی گسل فعال قرار گرفته است و زلزله یکی از حوادث غیرمترقبه محتمل برای قم است که می‌تواند خطرهای بسیاری به همراه داشته باشد.
وی با تاکید بر اینکه شهرداری قم طی‌ سال‌های اخیر اقدامات گسترده‌ای را در حوزه مدیریت بحران انجام داده است، افزود: آموزش کارکنان ادارات، آموزش دانش‌آموزان، تجهیز سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری و... از جمله اقدامات صورت گرفته است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccp1qp.2bqe08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما