سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 56357
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان قم مطرح کرد

برگزاری محافل انس با قرآن برای ورزشکاران قمی

قم نيوز : قم نیوز: رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان قم گفت: مسابقات و محافل انس با قرآن را برای ورزشکاران در استان برگزار می‌کنیم و به آن‌ها آموزش‌هایی در زمینه سبک زندگی ایرانی اسلامی می‌دهیم.
برگزاری محافل انس با قرآن برای ورزشکاران قمی
برگزاری محافل انس با قرآن برای ورزشکاران قمی
به گزارش قم نیوز داوود هاشمی ظهر امروز در دیدار اعضای شورای مرکزی سازمان بسیج ورزشکاران با آیت‌الله عباس کعبی که در موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به اقدامات سازمان  بسیج ورزشکاران استان اظهار کرد: برنامه‌های مختلفی در مناسبت‌ها و نیز اردوهای راهیان نور داریم، همچنین کلاس‌های اعتقادی برای ورزشکاران برگزار می‌کنیم تا سطح اخلاق آن‌ها را به مولفه‌های اسلامی برسانیم.

وی ادامه داد: مدیرکل ورزش و جوانان استان قم و معاونان او همراهی خوبی با بسیج ورزشکاران داشتند، اگر از بعد روحانی در ورزش غافل شویم، گریبانگیر رقابت‌های کاذب و هیجانات غیرواقعی خواهیم شد، مساله ای که امروز در برخی از مطبوعات مشاهده می‌کنیم و باید به مساله اخلاق در میان ورزشکاران و قهرمانان ورزشی توجه شود.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان قم افزود: محیط خوبی در جامعه ورزشی استان به وجود آمده است، سه شاخصه مهم تهذیب، تحصیل و وزش جزو شاخصه‌هایی است که در سازمان بسیج ورزشکاران به دنبال آن هستیم، در این راستا مسابقات و محافل انس با قرآن را برای ورزشکاران برگزار می‌کنیم و به آن‌ها آموزش‌هایی در زمینه سبک زندگی ایرانی اسلامی می‌دهیم.

هاشمی با اشاره به اهداف سازمان بسیج ورزشکاران اظهار کرد: تمام برنامه ریزی و اهداف این سازمان در راستای عمل به رسالت ورزشکاران در عرصه تمدن اسلامی است تا سرلوحه تمام کارهای قهرمانان ورزشی اخلاق باشد.

وی ادامه داد: اطلاع ورزشکاران از مباحث سیاسی و فرهنگی روز اهمیت زیادی دارد، در این راستا در سازمان بسیج ورزشکاران استان قم آموزش‌هایی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر و اقتصاد مقاومتی به گروه‌های مختلف ورزشی دادیم.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان قم افزود: از جمله اقدامات این سازمان ارتباط و تعامل با مساجد و نهادهای معرفتی، بسترسازی برای حضور ورزشکاران در محافل معرفتی، فضاسازی مناسب اماکن ورزشی استان و نیز تعامل با والدین ورزشکاران بود که این اقدامات آثار درخشانی را به دنبال داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پایان یافتن ماجراجویی‌های داعش در عراق و سوریه حاصل تدبیر مقام معظم رهبری و فداکاری‌های مدافعان حرم بود و پایان عمر داعش در این کشورها، خوشحالی جامعه ورزشی استان قم را به دنبال داشت.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfemdt.w6dvtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما