سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : 56358
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت‌‌ ورزش‌هاي همگاني استان قم خبر داد

كمك 650 ميليوني به هموطنان زلزله‌زده در گلريزان ورزشكاران و هنرمندان قم

قم نيوز : قم نیوز: دبير هیأت‌‌ ورزش‌هاي همگاني استان قم از برگزاري مراسم گلريزان براي جمع‌آوري كمك به مردم زلزله‌زده كرمانشاه در قم خبر داد.
كمك 650 ميليوني به هموطنان زلزله‌زده در گلريزان ورزشكاران و هنرمندان قم
كمك 650 ميليوني به هموطنان زلزله‌زده در گلريزان ورزشكاران و هنرمندان قم
به گزارش قم نیوز حسین قنبری امروز اظهار کرد: مراسم گلریزان برای کمک به هموطنان زلزله‌زده در استان کرمانشاه با حضور ورزشکاران در کنار فعالان گردشگری و هنرمندان صنایع دستی قم به میزبانی سالن باستانی شهید حسین فهمیده قم شد.

وی ادامه داد: در این آیین که به همت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و همکاری هیات ورزش‌های همگانی و اداره کل ورزش و جوانان استان قم برنامه‌ریزی شده بود، برنامه‌های متنوع به اجرا در آمد و هدف کمک به هموطنانی است که این روزها به واسطه حادثه زلزله نیاز به همیاری عموم ایرانی‌ها دارند.

دبیر هیأت‌‌ ورزش‌های همگانی استان قم افزود: در این مراسم باشکوه ورزشکاران باستانی در گود زورخانه شهید حسین فهمیده قم به انجام حرکات زیبای این ورزش پهلوانی پرداختند و در مجموع مبلغ 650 میلیون ریال پول نقد برای تهیه لوازم ضروری مردم آسیب دیده زلزله کرمانشاه جمع‌آوری شد که ان‌شاءالله با هماهنگی‌های انجام شده در اسرع وقت به مناطق زلزله زده ارسال می‌شود.

وی در ادامه به برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی بانوان در قم اشاره و عنوان کرد: پیکارهای انتخابی آمادگی جسمانی ویژه بانوان قم امروز به میزبانی سالن ورزشی شهدای شهرداری قم واقع در انتهای بلوار امام موسی صدر، جنب فرهنگسرای جوان برگزار خواهد شد.

قنبری سپس به حضور رئیس هیأت‌‌ همگانی قم در سفر ورزشی خارج از کشور اشاره و بیان کرد: حجت‌الاسلام رسول حسن‌یزدی رییس هیات ورزش‌های همگانی استان قم به عنوان کارشناس فدراسیون ورزش‌های همگانی ایران در کنگره جهانی ورزش همگانی (TAFISA) در کشور کره جنوبی حضور یافته است.

وی در پایان به برنامه‌ریزی این هیأت‌‌ برای برگزاری کارگاه آموزشی پیلاتس اشاره و بیان کرد: کارگاه تعیین سطح دو پیلاتس ویژه بانوان روز شنبه چهارم آذر ماه از ساعت 7:30 دقیقه صبح به میزبانی باشگاه اسطوره واقع در 45 متری صدوق قم جنب فروشگاه افق برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcg7w9n.ak93n4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما