سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : 56361
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان پيكارهاي انتخابي صورت گرفت

شناسايي برترين فرنگي‌كاران قم براي قهرماني كشتي ايران

قم نيوز : قم نیوز: برترين فرنگي‌كاران قم براي اعزام به رقابت‌هاي كشتي فرنگي قهرماني رده سني نوجوانان كشور در پايان پيكارهاي انتخابي مشخص شدند.
شناسايي برترين فرنگي‌كاران قم براي قهرماني كشتي ايران
شناسايي برترين فرنگي‌كاران قم براي قهرماني كشتي ايران
به گزارش قم نیوز قم که یکی از استان‌های شاخص و موفق در کشتی فرنگی ایران به شمار می‌رود برای حفظ پیشرفت و تداوم همچنان به سرمایه‌گذاری روی رده‌های سنی پایه این رشته مشغول است و برای شناخت برترین‌ها به منظور اعزام به مسابقات سال 96 قهرمانی کشور اقدام به برگزاری پیکارهای انتخابی بین نخبه‌های رده سنی نوجوانان کشتی فرنگی کرد.

با توجه به اینکه مسابقات کشتی فرنگی و آزاد قهرمانی رده‌های سنی پایه ایران طبق تقویم سال جاری فدراسیون کشتی در راه است، هیأت‌‌ کشتی قم پیکارهای انتخابی را با هدف انتخاب بهترین‌های هر وزن برگزار کرد و بدین‌ترتیب ترکیب تیم اعزامی کشتی فرنگی نوجوانان قم مشخص شد.

در حالی که خانه کشتی فجر مجموعه ورزشی جواد‌الائمه منطقه نیروگاه قم میزبان این رقابت‌ها بود، فرنگی‌کاران شرکت کننده در اوزان 45، 48، 51، 55، 60، 65، 71، 80، 92 و 110 کیلوگرم به روی تشک رفتند این مسابقات به مناسبت هفته بسیج نام‌گذار شده بود.

با پایان رقابت‌های انتخابی کشتی فرنگی نوجوانان قم در وزن 45 کیلوگرم رضا صفا از سد تمامی رقبا گذشت و قهرمان شد، عباس صفری عنوان نخست وزن 48 کیلوگرم را کسب کرد و امیر عبدی با تجربه عضویت در اردوی استعدادیابی تیم‌های ملی پایه مدال طلای وزن 51 کیلوگرم را به دست آورد.

در رقابت‌های وزن 55 کیلوگرم محمد جان‌قلی بالاتر از رقبای خود بر سکوی قهرمانی ایستاد، محمدامین جبالی‌فر دیگر کشتی‌گیر قمی حاضر در اردوی استعدادیابی تیم‌های ملی در وزن 60 کیلوگرم با شکست حریفان خود جایگاه نخست این انتخابی را تصاحب کرد.

در وزن 65 کیلوگرم محمدمهدی مشهدی به مقام قهرمانی رسید، محمدرضا سلطانی در وزن 71 کیلوگرم با غلبه بر تمامی رقبای خود در صدر ایستاد، در وزن 80 کیلوگرم عنوان قهرمانی نصیب حسین شاه‌سون شد، در وزن 92 کیلوگرم شاهرخ میکائیلی و در وزن 110 کیلوگرم علیرضا حسن پور دیگر قهرمانان این انتخابی بودند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdca6enm.49nii15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما