سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 56363
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم:

کتابخانه شهدای نوبهار قم تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم گفت: با اهتمام مسؤولان استانی نسبت به تامین اعتبارات مورد نیاز، کتابخانه شهدای نوبهار قم تا پایان سال جاری و کتابخانه امام خمینی(ره) نیز تا پایان سال 97 به بهره‌برداری می‌رسد.
کتابخانه شهدای نوبهار قم تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
کتابخانه شهدای نوبهار قم تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام عطاءاله جباری ظهر امروز در همایش بزرگداشت مقام کتابداران و تجلیل از خادمان عرصه کتابخوانی که در سالن همایش‌های اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم برگزار شد، با اشاره به حضور مسؤولان استانی در این همایش اظهار کرد: این حضور پر شور نشان می‌دهد که این افراد نگاهی ویژه نسبت به موضوع کتاب و کتابخوانی دارند.

وی با تاکید بر اینکه از هفته کتاب سال گذشته تا کنون در محورهای مختلف فرهنگی، کتابخانه‌ای، عمرانی و نیروی انسانی به صورت متوازن فعالیت‌های خود را دنبال کرده‌ایم، اضافه کرد: سال گذشته با مشارکت اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم کتابخانه الزهرا(س) را در نیروگاه به بهره‌برداری رسانده‌ایم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم با بیان اینکه در راستای بهبود فضای کتابخانه‌ها بازسازی سه کتابخانه در سال گذشته انجام شده است، مطرح کرد: امسال نیز این برنامه را در راستای بسترسازی برای حضور اقشار مختلف مردم در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: با مشارکت استانداری قم دستگاه چاپ کتاب‌های بریل را تهیه و تا کنون هشت هزار جلد کتاب بریل را تولید و برای استفاده نابینایان به سراسر کشور ارسال کرده‌ایم تا بتوانیم کمبودهای موجود در این عرصه را کاهش دهیم.

جباری با اشاره به برنامه‌های مختلف اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم در هفته کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: امیدواریم در ادامه برنامه‌های خود در سال جاری بتوانیم تحقق فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی در حوزه کتاب و کتابخوانی را رقم بزنیم تا مردم بیشتری به سمت کتاب سوق داده شوند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم یادآور شد: با اهتمام مسؤولان استانی نسبت به تامین اعتبارات مورد نیاز، کتابخانه شهدای نوبهار قم تا پایان سال جاری و کتابخانه امام خمینی(ره) نیز تا پایان سال 97 به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc11qp.2bqee8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما