سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب : 56369
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

آمادگی طلاب جامعه الزهرا(س) برای حضور در جشنواره علامه حلی

قم نيوز : قم نیوز: معاونت پژوهش و آموزش جامعه الزهرا(س) در جلسات مشترک به هم اندیشی نشستند تا مقدمات حضور حداکثری طلاب جامعه الزهرا(س) را در این رویداد پژوهشی آماده کنند.
آمادگی طلاب جامعه الزهرا(س) برای حضور در جشنواره علامه حلی
آمادگی طلاب جامعه الزهرا(س) برای حضور در جشنواره علامه حلی
به گزارش قم نیوز جشنواره علامه حلی یک جشنواره پژوهشی است که همه ساله از سوی معاونت پژوهش حوزه های علمیه ویژه طلاب جوان خواهر و برادر برگزار می شود و می توان از آن به عنوان مهمترین گردهمایی پژوهشگران جوان حوزه نام برد.

بر این اساس و پس از اعلام فراخوان این جشنواره، معاونت پژوهش و آموزش جامعه الزهرا(س) در جلسات مشترک به هم اندیشی نشستند  تا مقدمات حضور حداکثری طلاب جامعه الزهرا(س) را در این رویداد پژوهشی آماده کنند.

 تنظیم راهنمای تصویری ثبت اثر پژوهشی در سامانه جشنواره و بارگذاری آن در سایت معاونت پژوهش، دعوت از شرکت‌کنندگان در کارگاه «استخراج مقاله از پایان‌نامه» برای ارسال مقالات، دعوت از طلاب مدرسه استعدادهای‌برتر برای نگارش مقاله و برگزاری جلسه با اساتید درس روش تحقیق و کارگاه مقاله‌نویسی در سطح۲ و سطح۳ از جمله فعالیت های انجام شده در این راستا است.

همچنین معاونت پژوهش جامعه الزهرا (س) با سفارش کار پژوهشی به طلاب عضو انجمن‌های علمی پژوهشی، تبلیغات پیامکی بین طلاب برای شرکت در جشنواره علامه حلی و ارتباط با برگزیدگان قبلی جامعه الزهرا(س) در جشنواره‌های پیشین کوشیده است تا طلاب را جهت شرکت در این رویداد پژوهشی ترغیب کند.

گفتنی است: بر اساس اعلام معاونت پژوهش حوزه های علمیه سال گذشته حضور طلاب جامعه الزهرا(س) در جشنواره علامه حلی رشد ۲ درصدی داشت.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdci3paw.t1aqq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما