چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 56387
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس دفتر آيت‌الله مصباح يزدي:

جبهه متحد اسلامی در منطقه شكل گرفته است/نتایج ارزشمند برچیده شدن داعش تبیین شود

قم نيوز : قم نیوز: رئيس دفتر آيت‌الله مصباح يزدي با بيان اينكه امروز مدافعان اسلام بين‌المللي داريم گفت: امروز جبهه متحد نظامي بين‌المللي شكل گرفته كه مي‌توان آن را شبيه پيمان ورشو يا ناتو دانست كه از ثمرات مقاومت و مدافعان حرم است.
جبهه متحد اسلامی در منطقه شكل گرفته است/نتایج ارزشمند برچیده شدن داعش تبیین شود
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جلالی در قم، ضمن تبریک پیروزی بزرگ جبهه مقاومت اسلامی بر فتنه تروریسم تکفیری و برچیده شدن بساط داعش  به رهبر معظم انقلاب، مسلمانان تشنه اسلام ناب و مدافعان حرم اظهار کرد: در اثر مقاومت یک پدیده انقلابی در جهان اسلام روی داد که مبتنی بر مبانی اسلامی است بنابراین بر اساس آیه «ان الله مع الصابرین» صبر و مقاومت همیشه پیروز است.
وی خاطرنشان کرد: در کنار این صبر و مقاومت نتایج ارزشمندی حاصل شده که شاید درخشش پیروزی مانع از مشاهده آن نتایج ارزشمند شود.
رئیس دفتر آیت‌الله مصباح یزدی با اشاره به اهداف حضور تفکر خشن داعش که خود را منسوب به اسلام می‌دانستند گفت: آمریکایی‌ها این تفکر را برنامه‌ریزی کرده بودند و درصدد بودند چهره خشن از اسلام به نمایش بگذارند. اگر تمام عالم و دنیا جمع می‌شدند و می‌خواستند ناپسندترین چهره از اسلام را معرفی کنند بدتر از داعش نمی‌شد.
وی عنوان کرد: این نقشه دشمن در قالب اسلام آمریکایی، اسلام جایگزین و اسلام بدلی از سوی این گروه خشن، انحرافی در یک مکتب و اسلام ناب بود ولی با قوه الهی، فداکاری مدافعان حرم و مقاومت مجاهدان اسلام این توطئه خنثی شد.
جلالی با بیان اینکه برای از بین بردن داعش زمان و هزینه صرف شد ولی یک نقشه بسیار خطرناک از بین رفت گفت: شکست استکبار، آمریکا، رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانان در منطقه بسیار برای آنها خفت‌آور و ذلت‌آور بود زیرا مقاومت و استقامت جواب داد و استقامت سبب ذلت استکبار شد.
وی وحدت را از دیگر نتایج این پیروزی دانست و افزود: در پرتو این حرکت نابخردانه آمریکایی‌ها، وحدت نسبی در جهان اسلام مشاهده شد که از جمله آنها می‌توان به نزدیک شدن کشورهایی مانند عراق، ایران، سوریه، یمن، ترکیه، پاکستان و افعانستان اشاره کرد که نتیجه ارزشمندی است.
رئیس دفتر آیت‌الله مصباح یزدی با بیان اینکه امروز مدافعان اسلام بین‌المللی داریم گفت: مقاومت امروز مدیون ایران اسلامی تنها و حزب الله لبنان تنها نیست بلکه امروز لشکرهای فاطمیون از افغانستان، زینبیون از پاکستان، حیدریون از عراق و العباس از لبنان حضور دارند بنابرین می‌توان بیان کرد جبهه متحد نظامی بین‌المللی شکل گرفته که می‌توان آن را شبیه پیمان ورشو یا ناتو دانست که از ثمرات مقاومت و مدافعان حرم است.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdciypaw.t1aqv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما