چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : 56391
منبع : خبرگزاری فارس
سرمربي تيم واليبال كريمه قم:

كريمه قم براي شكست دادن پيروزي كيش آماده است

قم نيوز : قم نیوز: سرمربي تيم واليبال كريمه قم گفت: تمام بازيكنان ما از جنبه‌هاي روحي و جسمي در اوج آمادگي براي شكست دادن تيم پيروزي كيش به ميدان مي‌روند.
كريمه قم براي شكست دادن پيروزي كيش آماده است
به گزارش قم نیوز سید‌روح‌الله شفیعی در قم، اظهار کرد: امروز در چارچوب دیداری از هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور با تیم پیروزی کیش یک دیدار حساس و سرنوشت‌ساز داریم و برای بردن به میدان خواهیم رفت.
وی ادامه داد: در دو بازی شروع فصل با بدشانسی به تیم‌های شهروند اراک و عقاب تهران باختیم اما در هفته سوم طلسم پیروز نشدن در لیگ دسته اول والیبال ایران را شکستیم و خوشبختانه این برد روحیه بسیار خوب و انگیزه بالایی به تیم تزریق کرده تا در دیدارهای آتی موفق‌تر ظاهر شویم.
سرمربی تیم والیبال کریمه قم افزود: بازی چندان آسانی در پیش نداریم و به تک تک بچه‌های تیم حساسیت این دیدار را گوشزد کرده‌ایم که مبادا تیم پیروزی کیش را دست‌کم بگیرند، ما برای کسب هر سه امتیاز بازی به میدان می‌رویم و امیدوارم اتفاقات بازی هم به نفع ما رقم بخورد.
وی با اشاره به برنامه‌ریزی رقابت‌های امسال لیگ دسته اول والیبال ایران، افزود: رقابت‌ها در دو گروه مقدماتی جریان دارد و سازمان لیگ فدراسیون والیبال با اعلام برنامه دور برگشت مرحله مقدماتی و همچنین دیدارهای پلی‌آف به شکلی برنامه‌ریزی کرده که بازی‌ها روز بیستم اسفند به پایان برسد.
شفیعی افزود: دیدارهای دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته اول کشور که با عنوان جام شهید محسن حججی جریان دارد از روز چهارشنبه 29 آذر ماه آغاز می‌شود و چهارشنبه 27 دی‌ماه به پایان می‌رسد که امیدوارم با انگیزه بالای بچه‌های تیم جزو تیم‌های صعود کننده از مرحله مقدماتی باشیم.
وی خاطرنشان کرد: پس از پایان دیدارهای مرحله مقدماتی، از هر گروه چهار تیم و در مجموع هشت تیم مجوز صعود به مرحله پلی‌آف را کسب خواهند کرد، ضمن اینکه بازی‌های این مرحله به شکل دو برد از سه مسابقه به انجام می‌رسد و تیم‌های بالای جدول در مسابقات اول و سوم میزبان هستند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcdfs0k.yt09n6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما