چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 56396
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر دارالقرآن امام علی(ع) خبر داد

برگزاری مسابقات قرآن خواهران با حضور 7 هزار نفر

قم نيوز : قم نیوز: مدیر دارالقرآن امام علی(ع) از برگزاری بزرگترین مسابقات سراسری قرآن ویژه خواهران با پیام مراجع معظم تقلید در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل قرآن خبر داد.
برگزاری مسابقات قرآن خواهران با حضور 7 هزار نفر
به گزارش قم نیوز مرتضی نجفی قدسی با اشاره به برگزاری مسابقات سراسری قرآن ویژه خواهران اظهار کرد: این مسابقات قرآنی با حضور 7 هزار و 143 نفر در بخش خواهران و در 6 رشته حفظ کل، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء ، حفظ پنج جزء، قرائت و ترتیل‌خوانی قرآن کریم در سه مقطع سنی نوجوانان(زیر 16 سال) ، جوانان(بین 16 و 30 سال) و بزرگسالان (بالای 30 سال)، در مرکز فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی واقع در تهران ، بهارستان، چهارراه سرچشمه، یادمان شهدای هفتم تیر برگزار خواهد شد.
وی افزود: در این دوره از مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) که بزرگترین مسابقات سراسری قرآن ویژه خواهران در سطح کشور بوده و به مدت 10 روز در تهران برگزار می‌شود، 318 نفر از اتباع  هشت کشور خارجی شرکت دارند که بیشتر آنها از کشورهای همسایه هستند. در این مسابقات در رشته حفظ کل قرآن 778 نفر، حفظ 20جزء 838 نفر، حفظ 10جزء هزار و 967 نفر، حفظ 5جزء 2 هزار و 815 نفر و قرائت تحقیق و ترتیل 745 نفر شرکت کرده‌اند.
مدیر دارالقرآن امام علی(ع) همچنین در مورد زمان‌بندی شرکت در مسابقات گفت: به‌دلیل استقبال گسترده شرکت‌کنندگان در این دوره، زمان‌بندی اجرای مسابقات افزایش پیدا کرد که بنابر این از تاریخ چهارشنبه  15 آذر ماه مصادف با ولادت پیامبر گرامی اسلام(ص) و حضرت امام صادق(ع)، شروع شده و تا جمعه 24 آذر ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 136
https://qomnews.ir/vdciqpaw.t1aq32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما