چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 56413
منبع : خبرگزاری فارس
با دعوت از سوي كادر فني تيم ملي صورت گرفت

مطلق و پيرايش ملي‌پوشان جديد قم در تيم ملي اميد ايران

قم نيوز : قم نیوز: دو بازيكن جديد فوتسال استان قم از سوي كادر فني تيم ملي اميد المپيك ايران براي حضور در اردوهاي آماده‌سازي اين تيم دعوت شدند.
مطلق و پيرايش ملي‌پوشان جديد قم در تيم ملي اميد ايران
مطلق و پيرايش ملي‌پوشان جديد قم در تيم ملي اميد ايران
به گزارش قم نیوز در شرایطی که رقابت‌های باشگاهی فوتسال قم در قالب لیگ‌های برتر، دسته اول و دسته دوم رده سنی بزرگسالان و همچنین رده‌های سنی پایه نظیر نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود، دو تن از استعدادهای شاغل در این لیگ‌ها به نمایندگی از قم راهی اردوی تیم ملی خواهند شد.

این در شرایطی است که تیم ملی فوتسال امید ایران با هدایت علی صانعی ملی‌پوش اسبق این رشته و سرمربی تیم ملی بزرگسالان کشورمان در جام جهانی 2012 تایلند، آماده حضور در مسابقات برون‌مرزی سال 2018 می‌شود، این تیم از مدت‌ها قبل مشغول تمرینات آماده‌سازی است.

در اردوهای مختلف تیم ملی فوتسال امید المپیک ایران در سال 1396 بازیکنان زیادی از استان‌های مختلف توسط کادر فنی این تیم استعدادیابی و دعوت شده‌اند، در حالی که قم نیز بیش از 10 بازیکن در این تیم داشته و امیدوار به حضور ثابت بازیکنان مستعد خود در بازی‌های برون‌مرزی سال آینده میلادی تیم ملی است.

در بین نفرات حاضر در دومین گروه بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال المپیک ایران، نام دو بازیکن مستعد فوتسال قم یعنی حمید اسماعیلی‌مطلق و محمدرضا پیرایش به چشم می‌خورد، در حالی که اردوی جدید ملی‌پوشان از روز پنجشنبه دوم آذر ماه آغاز خواهد شد.

میزبان اردوی جدید ملی‌پوشان آینده‌دار فوتسال کشورمان سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال ایران است و 20 بازیکن دعوت شده به این اردو از استان‌های یزد، قزوین، قم، خوزستان، مرکزی، آذربایجان غربی، هرمزگان، لرستان، اصفهان و مازندران هستند.

در این بین یزد و مرکزی با چهار بازیکن دارای بیشترین ملی‌پوش در تیم امید المپیک ایران هستند و قم به همراه استان‌های مرکزی، آذربایجان غربی و اصفهان دارای دو ملی‌پوش است و این بازیکنان باید با همراه داشت کارت‌های ملی و بیمه سال 1396 روز پنجشنبه هفته جاری خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند.

انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdcip5aw.t1aqz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما