کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اداره پیش ‌بینی هواشناسی قم مطرح کرد

ادامه بارش پراکنده در قم

خبرگزاری فارس , 1 آذر 1396 ساعت 21:30

قم نیوز: رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: طی روزهای آتی بارش پراکنده در نقاط مختلف استان ادامه خواهد داشت.


به گزارش قم نیوز محمدرضا قاضی امروز با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان نیمه ابری در برخی از ساعات افزایش ابر همراه با بارش پراکنده و وزش باد است، امروز جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعتی بین 20 تا 35 کیلومتر بر ساعت است.

وی ادامه داد: امروز حداقل و حداکثر دمای استان قم به ترتیب 6 درجه و 18 درجه است، اما فردا کمترین و بیشترین دمای استان قم به ترتیب به 4 درجه و 18 درجه خواهد رسید.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: آب و هوای استان فردا کمی ابری، در برخی از ساعات افزایش ابر و همراه با بارش پراکنده و وزش باد است، فردا جهت وزش باد در قم غربی و با حداکثر سرعتی بین 30 تا 45 کیلومتر بر ساعت است.

قاضی با اشاره به وضعیت دمای قم طی روزهای آتی اظهار کرد: روز جمعه آب و هوای استان نیمه ابری، در برخی از ساعات همراه با افزایش ابر و بارش پراکنده و اواخر وقت وزش باد شدید خواهد بود، در آن روز کمترین و بیشترین دمای قم به ترتیب یک درجه و 14 درجه است.

وی ادامه داد: در روز جمعه جهت وزش باد در استان قم غربی و با حداکثر سرعتی بین 45 تا 60 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته سردترین و گرم ترین نقاط استان به ترتیب منطقه دستجرد با 6 درجه و منطقه جمکران با 18 درجه بود.

قاضی در پایان خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب 6 درجه و 18 درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت 25 کیلومتر بر ساعت با جهت جنوب شرقی در این شهر بودیم.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 56418

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/56418/ادامه-بارش-پراکنده-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir