چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 56423
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت کاراته قم خبر داد؛

میزبانی قم از مسابقات کاراته شوتوکان مردان کشور

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت کاراته استان قم از میزبانی قم از مسابقات کاراته شوتوکان مردان کشور و اعزام امیر مهدی‌زاده به لیگ جهانی ژاپن خبر داد.
میزبانی قم از مسابقات کاراته شوتوکان مردان کشور
میزبانی قم از مسابقات کاراته شوتوکان مردان کشور
به گزارش قم نیوز علیرضا برخورداری اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده مسابقات کاراته سبک شوتوکان در بخش مردان در قم برگزار می‌شود و کاراته کاهای نقاط مختلف کشور در این سبک در قم برای رقابت با هم گرد هم خواهند آمد.

وی افزود: استان قم روز جمعه سوم آذرماه میزبان مردان کاراته کای ایران در رقابت‌های قهرمانی سبک شوتوکان کاراته دو در رشته کومیته خواهد بود و پیش بینی حضور پرتعدادی از کاراته کاهای استان‌های مختلف کشور را داریم و تمهیدات لازم برای این میزبانی اندیشیده شده است.

رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: این رقابت‌ها در رشته کومیته و به مناسبت هفته بسیج در محل خانه کاراته استان قم واقع در مجموعه ورزشی راحله به انجام خواهد رسید و کاراته کاها در اوزان مختلف از صبح روز جمعه روی تاتامی خواهند رفت.

برخورداری در بخش دیگری از اظهارات خود بیان داشت: امیر مهدی‌زاده قهرمان بزرگ کاراته آسیا و جهان از استان قم روز گذشته ایران را به مقصد ژاپن جهت مسابقات لیگ جهانی ترک کرد و به عنوان تنها ایرانی حاضر در مسابقات در بخش مردان در این رقابت‌ها مسابقه خواهد داد.

وی عنوان کرد: لیگ جهانی کاراته در طول سال به صورت مقطعی در نقاط مختلف جهان برگزار می‌شود و مهدی زاده به تناوب در این مسابقات شرکت کرده است که امتیاز این مسابقات در رنکینگ فدراسیون جهانی کاراته تأثیر دارد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjtxei.uqem8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما