کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده تیپ مستقل امام صادق(ع):

حوزه‌های علمیه پرچم‌دار بصیرت و دشمن‌شناسی هستند

خبرگزاری فارس , 2 آذر 1396 ساعت 8:16

فرمانده تیپ مستقل امام صادق(ع) با تاکید بر اینکه حوزه‌های علمیه پرچم‌دار بصیرت و دشمن‌شناسی هستند، گفت: در زمانی که استکبار جهانی به کشور ایران چشم دوخته بود این طلاب و روحانیون بودند که در صحنه حاضر شدند، مردم را آگاه ساختند و رژیم شاهنشاهی را سرنگون کردند.


به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طیبی‌فر چهارشنبه شب در همایش روحانیت پرچمداران بصیرت که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه فیضیه قم برگزار شد، با اشاره به شکل‌گیری فرصت‌هایی در راستای پاسخ به نیازهای جمهوری اسلامی توسط بسیج، اظهار کرد: بسیج، جمهوری اسلامی ایران را به محوری برای سازماندهی جوانان حزب‌اللهی و متدین تبدیل کرد.
وی با بیان اینکه امروز بسیج می‌تواند دشمنان و دزدان را بشناسد و با آگاهی و توجه به نقشه‌ها و برنامه‌های آن‌ها به مقابله بپردازد، عنوان کرد: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب به افزایش بیداری و بصیرت سیاسی جامعه، امروزه این مهم به یکی از رسالت‌های اصلی بسیج تبدیل شده است و بسیجیان نیز در این عرصه فعالیت می‌کنند.
فرمانده تیپ مستقل امام صادق(ع) با تاکید بر اینکه حوزه‌های علمیه پرچم‌دار بصیرت و دشمن‌شناسی هستند، مطرح کرد: در زمانی که استکبار جهانی به کشور ایران چشم دوخته بود این طلاب و روحانیون بودند که در صحنه حاضر شدند، مردم را آگاه ساختند، اجازه فعالیت به دشمن را ندادند و رژیم شاهنشاهی را سرنگون کردند.
وی از برگزاری کنگره پنج هزار شهید روحانی در دی‌ماه یاد کرد و گفت: روحانیون در تاریخ جمهوری اسلامی ایران تاثیر بسیاری دارند و اگر این روحانیون در زمان انقلاب مردم را به جهاد فرا نمی‌خواندند امروز جامعه در دست دشمنان قرار گرفته بود و رژیم شاهنشاهی تمام منابع کشور را به بیگانگان تقدیم کرده بود.
طیبی‌فر با بیان اینکه امروزه بسیجیان قدرتمندترین نیروهای نظامی هستند، خاطرنشان کرد: این افراد با ایمان و تقوا در میدان عمل حضور می‌یابند و نوع و مکان نبرد برای آنها هیچ تفاوتی ندارد به همین علت در صحنه‌های مختلف حضور یافته و برای تحقق هدف از جان و مال خود می‌گذرند.
وی خاطرنشان کرد: با وجود فشارهای زیاد دشمن بر دنیای اسلام، ولی امت مسلمان توانسته است با ذات تقوا و ایمان به پایداری و ایستادگی بپردازد و از قدرتمندترین دوران‌ها را برای تاریخ اسلام رقم بزند.
طیبی‌فر با اشاره به اینکه عوامل بیگانه دشمن هر زمانی که بخواهد می‌توانند دولت‌ها و ملت‌ها را تضعیف کنند، خاطرنشان کرد: نیروهای بسیجی افراد دین‌دار و فهمیده‌ای هستند که بصیرت را به مردم منتقل کرده و نمی‎‌گذارند دشمن به راحتی در میان مردم نفوذ کرده و آن‌ها را ضعیف کند.

انتهای پیام/136
 


کد مطلب: 56434

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/56434/حوزه-های-علمیه-پرچم-دار-بصیرت-دشمن-شناسی-هستند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir