پنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : 56440
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان ديدارهاي هفته ششم رقم خورد

يكه‌تازي پاس قم در ليگ دسته اول فوتسال / انصار و پارس در آستانه سقوط

قم نيوز : قم نیوز: ششمين هفته رقابت‌هاي ليگ دسته اول فوتسال با يكه‌تازي پاس قم در صدر جدول و نزديك‌تر شدن انصار و پارس به سقوط به پايان رسيد.
يكه‌تازي پاس قم در ليگ دسته اول فوتسال / انصار و پارس در آستانه سقوط
به گزارش قم نیوز در ششمین هفته رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های قم، هشت تیم با انگیزه رسیدن به دو سهمیه صعود به لیگ برتر فوتسال بازی‌های جذاب و تماشایی به نمایش گذاشتند، به طوری که در چهار مسابقه 28 گل به ثمر رسید که میانگین هفت گل در هر مسابقه را نشان می‌دهد.
این هفته تیم صدرنشین پاس برای حفظ اختلاف خود با تیم دوم جدول به مصاف انصار رفت و در پایان دیداری که در آن 6 بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد با نتیجه چهار بر دو تیم انصار را مغلوب کرد و بدین‌ترتیب برد ارزشمند دیگر را در مسیر کسب عنوان قهرمانی به دست آورد.
فوتسالیست‌های تیم چرم وحید که در مکان دوم جدول رده‌بندی قرار دارند و در هفته پنجم باخت غیر منتظره‌ای در مقابل تیم پاس پذیرفتند، در هفته ششم برابر تیم سوم جدول یعنی خادم‌الحسین که با آنها هم امتیاز بود، به برتری نزدیک سه بر دو دست یافتند تا هم از تیم خادم فاصله بگیرند و هم فاصله خود را با تیم پاس حفظ کنند.
دیدار تیم‌های مهدی‌یار و میلاد نور پرگل‌ترین بازی هفته ششم مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های قم بود که در آن 11 گل به ثمر رسید و در حضور قمی‌های علاقمند به فوتسال در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان، این بازی به برتری 6 بر 5 تیم مهدی‌یار انجامید.
تیم رده چهارمی شهید رئیس کرمی این هفته به مصاف تیم قعرنشین لیگ دسته اول فوتسال قم یعنی آپکو پارس رفت و در دیداری که چندان سخت نبود با نتیجه پرگل چهار بر یک حریف خود را شکست داد تا بدین‌شکل یکی از تیم‌های پیروز هفته ششم لیگ لقب بگیرد.
در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های قم تا پایان هفته ششم تیم پاس با کسب پنج برد، یک تساوی، بدون باخت، 30 گل زده، 14 گل خورده و 16 امتیاز صدرنشین است و تیم چرم وحید با چهار برد، یک تساوی، یک باخت، 29 گل زده، 22 گل خورده، تفاضل گل مثبت هفت  و 13 امتیاز در مکان دوم جای دارد.
تیم شهید رئیس کرمی با 12  امتیاز در مکان سوم جدول ایستاده است و تیم فوتسال خادم الحسین قم که این هفته به چرم وحید باخت با سه برد، یک تساوی، دو باخت، 24 گل زده، 23 گل خورده، تفاضل گل مثبت یک و 10 امتیاز در مکان چهارم جدول قرار گرفت.
تیم مهدی‌یار با کسب 10 امتیاز رتبه پنجم را در اختیار دارد، میلاد نور با پنج امتیاز ششم است، انصار با سه امتیاز در مکان هفتم جای دارد و آپکو پارس بدون امتیاز رتبه هشتم و آخر جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتسال باشگا‌ه‌های قم را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام /136
 
https://qomnews.ir/vdciu5aw.t1aq52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما