پنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 56455
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان هفته چهارم لیگ دسته اول والیبال

كريمه قم به قعر جدول سقوط كرد

قم نيوز : قم نیوز: تيم واليبال كريمه قم با قبول سومين باخت خود در فصل جاري ليگ دسته اول واليبال مردان باشگاه‌هاي كشور بار ديگر به قعر جدول رده‌بندي سقوط كرد.
كريمه قم به قعر جدول سقوط كرد
به گزارش قم نیوز کریمه قم بعد از کسب نخستین پیروزی خود در فصل 1396 رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور با انگیزه کسب دومین برد متوالی خود در هفته چهارم این رقابت‌ها به مصاف پیروزی کیش رفت اما با دست خالی از میدان خارج شد.
کریمه قم در دیداری که چهار گیم به طول انجامید با نتیجه سه بر یک به تیم پیروزی کیش باخت تا بدین ترتیب بار دیگر به قعر جدول رده‌بندی گروه دوم مسابقات لیگ دسته اول والیبال ایران سقوط کند، در حالی که این تیم تا قبل از هفته چهارم در رتبه ششم جدول هشت تیمی این گروه جای داشت.
در گروه دوم این رقابت‌ها از هفته چهارم لاستیک بارز کرمان سه بر یک به شهروند اراک باخت، عقاب تهران سه بر دو برابر پالایش نفت آبادان به برتری رسید و صنایع اردکان بعد از باخت هفته سوم به کریمه قم با نتیجه سه بر یک از سد گل‌گهر سیرجان عبور کرد.
در جدول رده‌بندی گروه نخست رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور تا پایان هفته چهارم تیم صنایع اردکان که در هفته سوم به کریمه قم باخته بود با 10 امتیاز صدرنشین است و تیم گل‌گهر سیرجان نزدیک‌ترین تعقیب کننده این تیم با 9 امتیاز در مکان دوم جای دارد.
والیبالیست‌های شهروند اراک با هفت امتیاز در مکان سوم جای دارند و تیم لاستیک بارز کرمان با 6 امتیاز در مکان چهارم ایستاده است، تیم عقاب تهران و تیم پیروزی کیش با پنج امتیاز پنجم و ششم هستند و دو تیم سه امتیازی پالایش نفت آبادان و کریمه قم در رده‌های هفتم و هشتم ایستاده‌اند.
در گروه دوم این رقابت‌ها نیز تیم کاله جوان با 10 امتیاز صدرنشین است، شهرداری جوان ارومیه با 9 امتیاز در مکان دوم ایستاده، تیم‌های شهرداری قزوین و توپگاه بابلسر با 9 امتیاز، راه‌یاب ملل با هفت امتیاز، مقاومت مهاباد با یک امتیاز، ملوان تهران و بیمه رازی نور بدون امتیاز در رده‌های سوم تا هشتم جای گرفته‌اند.

انتهای پیام /136
 
https://qomnews.ir/vdcene8n.jh8pni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما