پنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : 56488
منبع : خبرگزاری فارس
معاون آموزشی و پژوهشی شهاب دانش عنوان کرد

آمادگی شهاب دانش برای ایجاد ارتباط میان دانشگاه و صنعت

قم نيوز : قم نیوز: معاون آموزشی و پژوهشی شهاب دانش از راه‌اندازی پژوهشکده‌های مختلف در دانشگاه شهاب دانش قم یاد کرد و گفت: این آمادگی وجود دارد که بتوانیم برای ایجاد ارتباط میان دانشگاه و صنعت پیشگام باشیم.
آمادگی شهاب دانش برای ایجاد ارتباط میان دانشگاه و صنعت
آمادگی شهاب دانش برای ایجاد ارتباط میان دانشگاه و صنعت
به گزارش قم نیوز سید امین سلامتیان ظهر امروز طی نشست خبری که در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه شهاب دانش قم برگزار شد، با اشاره به اینکه این دانشگاه کار خود را از سال 85 در قالب مؤسسه با 250 دانشجو آغاز کرده است، اظهار کرد: در این دانشگاه به دنبال رقابت با دانشگاه‌های دولتی بوده به همین علت در بخش‌های مختلف سرمایه‌گذاری‌های مطلوبی را دنبال کرده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه آزمایشگاه‌های مجهزی در دانشگاه شهاب دانش قم برپا شده است، اضافه کرد: استفاده از اساتید شاخص یکی از ویژگی‌های برجسته دانشگاه شهاب دانش قم است که به برکت این ویژگی توانسته‌ایم شاهد استقبال گسترده همشهریان قمی باشیم.

معاون آموزشی و پژوهشی شهاب دانش از راه‌اندازی پژوهشکده‌های مختلف در دانشگاه شهاب دانش قم یاد کرد و افزود: این آمادگی وجود دارد که بتوانیم برای ایجاد ارتباط میان دانشگاه و صنعت پیشگام باشیم.

وی خاطرنشان کرد: استان قم می‌تواند به دانشگاه شهاب دانش قم تکیه کند چرا که اکنون درخواست‌های بسیاری از سوی دانشجویان مختلف دانشگاه‌های دولتی شهرستان‌ها برای حضور در دانشگاه شهاب دانش قم وجود دارد؛ به جایگاه کنونی نیز اکتفا نمی‌کنیم و همانند دانشگاه‌های غیردولتی توانمند در دیگر کشورها گام‌های بیشتری را بر می‌داریم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaaynm.49nia15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما