جمعه ۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 56498
منبع : خبرگزاری فارس
در اوزان دوم، سوم و هشتم رقم خورد

درخشش دختران قم در تكواندو دانشجويان ايران / رتبه سومي شاگردان چوبين با 3 مدال

قم نيوز : قم نیوز: تيم دانشجويان قم با كسب سه مدال طلا و برنز موفق به كسب سكوي سوم رقابت‌هاي تكواندو قهرماني دانشجويان دختر كشور شد.
درخشش دختران قم در تكواندو دانشجويان ايران / رتبه سومي شاگردان چوبين با 3 مدال
به گزارش قم نیوز تکواندوکارانی که به نمایندگی از استان قــم راهی پیکارهای تکواندو قهرمانی دانشجویان کشور شدند، در جمع تیم‌های منطقه چهار با حریفان خود به رقابت پرداختند و با کسب سه مدال طلا و برنز و دست پر از این رقابت‌ها به قم بازگشتند.
نتیجه مدت‌ها تمرین و حضور در اردوهای آماده‌سازی تیم منتخب دختران دانشجوی تکواندو قم در جدال با حریفان شرکت کننده در مسابقات منطقه چهار کشور، کسب مقام سوم تیمی جوانان و بزرگسالان بود، عنوانی که با کسب دو نشان طلا و یک برنز نصیب تیم قم شد.
این در حالی است که میزبانی رقابت‌های تکواندو قهرمانی دانشجویان دختر دانشگاه‌های منطقه چهار کشور را استان قزوین بر عهده داشت و تیم منتخب قم برای کسب عناوین برتر این پیکارها با هدایت یکی از مربیان با تجربه تکواندو بانوان قم و داور مطرح این رشته یعنی استاد فردوس‌ چوبین به مصاف رقبا رفت.
در این رقابت‌ها فاطمه ‌عرب‌پور یکی از سه مدال‌آور تیم منتخب دانشجویان دختر دانشگاه قم بود که در وزن سوم با حریفان خود به رقابت پرداخت و با شکست تمامی آنها روی سکوی نخست جای گرفت تا یکی از دو طلای تیم قم را در پایان این رقابت‌ها به خود اختصاص بدهد.
محدثه ‌طهماسبی دومین هوگوپوش طلایی قم در مسابقات دانشجویان دختر منطقه چهار کشور بود که در وزن هشتم برابر رقبا به روی شیاپچانگ رفت و این تکواندوکار نیز با غلبه بر دیگر حریفان موفق به کسب مقام قهرمانی و نشان طلای این دوره از رقابت‌ها شد.
سومین مدال‌آور تیم قم نیز فائزه ‌گراوند بود، تکواندوکاری که در وزن دوم به میدان رفت و با وجود شایستگی برای رسیدن به فینال و تلاش برای کسب مدال‌های طلا و نقره، سرانجام به مقام سوم و مدال برنز بسنده کرد تا در رده‌بندی بخش تیمی، تیم منتخب تکواندو دانشجویان استان قم در جایگاه سوم قرار بگیرد.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcbwabs.rhb09piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما