جمعه ۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۷
کد مطلب : 56499
منبع : خبرگزاری فارس
شهردار منطقه چهار قم خبر داد

اعتبار 12 میلیاردی برای احداث ادامه بلوار شهید آوینی

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه چهار قم گفت: پروژه ادامه بلوار شهید آوینی به طول 400 متر و اعتبار 12 میلیارد ریال اجرایی می‌شود.
اعتبار 12 میلیاردی برای احداث ادامه بلوار شهید آوینی
به گزارش قم نیوز مجید متین‌فر با اشاره به برنامه شهرداری منطقه چهار برای اجرای پروژه ادامه بلوار شهید آوینی، اظهار کرد: این پروژه به طول 400 متر در ادامه خیابان شهید آوینی در دستور کار منطقه است و در این راستا مقدمات لازم فراهم شده است.
وی با اشاره به جزئیات و بخش‌های مختلف این پروژه اذعان کرد: این پروژه شامل هزار و 600 متر جدول‌گذاری، 800 متر تک، 800 متر کانیو و 20 هزار مترمربع عملیات مخلوط ریزی و زیرسازی است.
متین فر اجرای 20 هزار متر مربع عملیات نخاله برداری و برش کوه را از دیگر بخش‌های این پروژه ذکر کرد و افزود: در فاز اول این پروژه به خیابان شهید قدوسی متصل خواهد شد و تردد در این محدوده را تسهیل می‌کند.
وی با تاکید بر اینکه اعتبار در نظر گرفته شده برای پروژه ادامه بلوار شهید آوینی 12 میلیارد ریال است، افزود: امیدواریم بتوانیم طبق زمان‌بندی مشخص شده این پروژه را در اختیار شهروندان قرار داده و شرایط خوبی را در تردد همشهریان و تسهیل عبور و مرور آنها فراهم کنیم.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcco0qp.2bqeo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما