شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : 56541
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

برگزاری مراسم ویژه سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) و آغاز امامت حضرت مهدی(عج)

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) از برگزاری ویژه برنامه‌های مختلف به مناسبت سالروز شهادت امام حسن عسکری علیه‌السلام و آغاز امامت حضرت مهدی(عج) در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها خبر داد.
برگزاری مراسم ویژه سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) و آغاز امامت حضرت مهدی(عج)
برگزاری مراسم ویژه سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) و آغاز امامت حضرت مهدی(عج)
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور با اشاره به اینکه در هفته جاری سخنرانی‌های مختلف با محوریت معارف در شبستان امام خمینی(ره) قبل از نماز ظهر و عصر دنبال می‌شود، اظهار کرد: روزهای شنبه و یکشنبه حجت‌الاسلام والمسلمین میردامادی، روز دوشنبه حج‌اسلام مؤمنی و محمدپور و روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه نیز حجت‌الاسلام والمسلمین رضوی به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) اضافه کرد: برنامه زمزمه معرفت نیز هر روز قبل از نماز مغرب و عشاء تا پایان هفته جاری با سخنرانی حجج‌اسلام همتی، وحیدپور، ظهیری، رستم‌نژاد، ملکی، محمدی و حائری‌پور برگزار می‌شود.

وی گفت: یکشنبه هفته جاری بعد از نماز مغرب و عشاء همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری علیه‌السلام مراسم یادبود جانباختگان حادثه زلزله مناطق غرب کشور با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین نظری منفرد و مدیحه‌سرایی مهدی میرداماد برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام بهشتی‌پور از برگزاری ویژه برنامه سالروز شهادت امام حسن عسکری علیه‌السلام در حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) یاد کرد و افزود: دوشنبه همزمان با ششم آذرماه قبل از نماز ظهر و عصر رنجبر و قبل از نماز مغرب و عشاء نیز سید رضا جدا به مدیحه‌سرایی می‌پردازد و مراسم ویژه شام شهادت امام حسن عسکری علیه‌السلام نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام حسینی قزوینی و مدیحه‌سرایی سید علی حسینی‌نژاد برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه حسن پاک‌زمان و جواد اشعری در سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) به ترتیب قبل از نمازهای ظهر و مغرب به مدیحه‌سرایی می‌پردازند، گفت: مراسم ویژه دیگری نیز سه شنبه شب بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مؤمنی و مدیحه‌سرایی سید رضا تحویدار برگزار می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) یادآور شد: چهارشنبه و پنج‌شنبه  هفته جاری بعد از نماز مغرب و عشاء به ترتیب حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی و حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد در شبستان امام خمینی(ره) سخنرانی می‌کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdca6mnm.49niy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما