يکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 56612
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

آذر آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای ابوذر

قم نيوز : قم نیوز: سومین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قم ویژه خبرنگاران در هفت محور در قالب های عکس، گزارش، خبر، یادداشت، کاریکاتور، مستند و کلیپ برگزار می شود.
۲۰ آذر آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای ابوذر
۲۰ آذر آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای ابوذر
به گزارش قم نیوز سومین جشنواره رسانه ای ابوذر از سوی سازمان بسیج رسانه استان قم در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در محورهای مختلف برگزار می شود.

بر اساس این گزارش: محورهای اصلی این جشنواره «تولید ملی و اقتصاد مقاومتی»، «شناخت دشمن»، «مبارزه با تروریسم»، «آزاد اندیشی»، «مبارزه با آسیب های اجتماعی»، «اقدام انقلابی» و «مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه» خواهد بود.

مهلت ارسال آثار تا 20 آذرماه می باشدو علاقه مندان می توانند آثار خود را در  قالب های ارسال آثار نیز عکس، گزارش، خبر، یادداشت، کاریکاتور، مستند و کلیپ، برای بسیج رسانه استان قم ارسال کنند.

برای ارسال آثار ابتدا می باید به سایت بسیج رسانه استان قم به آدرس www.brasaneqom.ir  مراجعه کرده و پس از ثبت نام، اقدام به ارسال آثار خود از طریق شبکه اجتماعی سروش و عضویت در کانال جشنواره نمود.

آثاری ارسالی به دبیرخانه جشنواره ارسال می شود باید دریکی از رسانه های استان اعم از سایت، خبرگزاری یا کانال های خبری منتشر شده باشد و بازه انتشار از دی ماه 95 تا 20 آذر 96 باشد.

آدرس کانال جشنواره در پیام رسان سروش @abozarfestival و آدرس ایمیل جشنواره نیز festival@brasaneqom.ir است و علاقه مندان می بایست پس از ارسال اثر، پاسخ دریافت کنند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcj8mei.uqemvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما