سه شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 56658
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند اعلام کرد:

افزایش غرفه های بازیافت شهر قم به 46 مورد

قم نيوز : مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: غرفه‌های بازیافت شهر به 46 مورد افزایش پیدا می‌کند.
افزایش غرفه های بازیافت شهر قم به 46 مورد
افزایش غرفه های بازیافت شهر قم به 46 مورد
به گزارش قم نیوز سید عبدالله میرابراهیمی با تاکید بر اینکه زیرساخت‌ها در حوزه مدیریت پسماند در شهر قم باید توسعه یابد وضعیت غرفه‌های بازیافت شهری را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: یکی از مواردی که در شهر قم نیازمند افزایش زیرساخت هستیم غرفه‌های بازیافت است که سهولت دسترسی شهروندان برای ارائه کالاهای بازیافتی را افزایش می‌دهد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر 26 غرفه بازیافت در شهر قم وجود دارد، خاطرنشان کرد: برنامه داریم تا پایان سال 20 غرفه دیگر اضافه کنیم تا شهروندان بتوانند آسان‌تر تحویل اقلام بازیافتی را داشته باشند.
میرابراهیمی با تاکید بر اینکه تعداد خودروهای جمع‌آوری پسماند بیشتر شده است، گفت: این خودروها به 90 دستگاه رسیده و سعی داریم کیفیت کار هم همراه با افزایش کمیت افزایش دهیم.
وی با اشاره به وضعیت فعالیت خودروهای جمع‌آوری مواد بازیافتی در شهر قم، اذعان کرد: برخی از این خودروها هفتگی به درب منازل مراجعه کرده و تعداد دیگری نیز از صنوف و معابر جمع‌آوری اقلام بازیافتی دارند.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم خاطرنشان کرد: سعی کردیم جوایزی را در نظر بگیریم که هر غرفه ما در سطح شهر یک الی سه جایزه اهدا می‌کنند و در پایان سال نیز یک خودرو و 40 نیم سکه تعریف شده تا به مشارکت‌کنندگان با این طرح اهداء شود و با این کار شاهد ترغیب شهروندان به استفاده از این امکانات باشیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjomei.uqemizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما