سه شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 56659
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری قم :

ایمن‌سازی بوستان‌های شهر قم تا پایان سال تکمیل می شود

قم نيوز : مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی و ساختمانی شهرداری قم گفت: ایمن‌سازی بوستان‌های شهر قم تا پایان سال تکمیل می‌شود.
ایمن‌سازی بوستان‌های شهر قم تا پایان سال تکمیل می شود
ایمن‌سازی بوستان‌های شهر قم تا پایان سال تکمیل می شود
به گزارش قم نیوز عباس حلوائی‌زاده پروژه ایمن سازی بوستان‌های شهر را یادآور شد و اظهار کرد: امیدواریم تا پایان سال بر اساس قرارداد منعقده فاز سوم به صورت کامل تکمیل شود.
وی با اشاره به اصلاح و ایمن‌سازی آبنماهای شهر قم گفت: تاکنون با اعتبار یک میلیارد تومان 26 آبنما اصلاح شده و با تزریق دو میلیارد تومان دیگر تا پایان سال چند آبنمای دیگر در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
حلوائی‌زاده در ادامه با اشاره به وظایف متعدد این اداره کل اظهار کرد: شرح وظایف اداره کل نظارت و حوزه امور زیربنایی دو بخش دارد که یکی از این بخش‌ها راهبری پروژه‌های بزرگ بوده که شامل تهیه اسناد، متره و برآورد، مناقصه و انعقاد پیمان و موارد مرتبط با آن است.
وی بیان کرد: پروژه‌هایی که مبلغ آن‌ها بالاتر از حد متوسط معاملات است و نیاز به اطلاع رسانی عمومی و درج آگهی دارد نیز در این اداره انجام می‌شود.
مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی و ساختمانی شهرداری قم با بیان اینکه کلیه پروژه‌هایی که از اعتبارات عمرانی است نیز در حوزه امور زیربنایی انجام می‌شود گفت: نظارت عالیه و قرارداد کلیه موضوعاتی که با سازمان توسعه و عمران است از جمله عملیات زیرسازی، خاکبرداری، جدول‌گذاری و روکش آسفالت نیز در این واحد انجام می‌شود و نظارت نیز با این اداره است.
وی افزود: کلیه پروژه‌های احداثی که زیرمجموعه معاونت‌های غیر از معاونت امور زیربنایی است نیز در این اداره کل نظارت می‌شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaoinm.49nim15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما