سه شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 56688
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان ديدارهاي هفته هفتم رقم خورد

تداوم جنگ مرصاد و منتظران قم براي قهرماني لیگ فوتسال نونهالان

قم نيوز : هفتمين هفته مسابقات ليگ فوتسال رده سني زير 13 سال نونهالان باشگاه‌هاي قم با تداوم صدرنشيني مرصاد و رقابت نزديك اين تيم با منتظران به پايان رسيد.
تداوم جنگ مرصاد و منتظران قم براي قهرماني لیگ فوتسال نونهالان
تداوم جنگ مرصاد و منتظران قم براي قهرماني لیگ فوتسال نونهالان
به گزارش قم نیوز چهار دیدار از هفته هفتم مسابقات فصل 1396 لیگ فوتسال نونهالان زیر 13 سال باشگاه‌های قم در سالن شهید محمود رضائیان قم به انجام رسید و در پایان تیم‌های مرصاد، آرش و منتظران موفق به شکست حریفان خود شدند و یک بازی با نتیجه تساوی پایان یافت.

در هفته هفتم این رقابت‌ها تیم صدرنشین مرصاد به مصاف میلاد نور رفت، دیداری که در اوج حساسیت برگزار شد و دو تیم به سادگی اجازه گلزنی به یکدیگر را ندادند تا اینکه مرصاد یک بار دروازه حریف خود را باز کرد و با همین یک گل سه امتیاز با ارزش این دیدار را به خود اختصاص داد تا با یک بازی بیشتر نسبت به تیم دوم جدول یعنی منتظران همچنان صدرنشین این رقابت‌ها باشد.

فوتسالیست‌های تیم رده دومی منتظران این هفته در مصاف با المپیاد دست به کار بزرگی زد و با کسب بهترین نتیجه هفته هفتم که در آن 10 گل داشت، 9 بر یک تیم المپیاد را در هم کوبیدند تا در فاصله دو امتیازی تیم مرصاد همچنان یکی از مدعیان قهرمانی این رقابت‌ها باشند.

تیم انتهای جدولی ذاکر این هفته برابر شهرداری قم به میدان رفت و با تساوی سه بر سه حریف خود را متوقف کرد تا با توجه به شکست سنگین المپیاد مقابل منتظران، یک پله در جدول رده‌بندی صعود کرده و تیم المپیاد را به قعر جدول 9 تیمی رقابت‌های لیگ فوتسال نونهالان  زیر 13 سال قم بفرستد.

یکی دیگر از نتایج موفق هفته هفتم را تیم آرش در جدال با آتلیه‌طهران کسب کرد، دیداری که در آن هشت بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد و در پایان این فوتسالیست‌های تیم آرش بودند که با نتیجه جالب توجه هفت بر یک حریف خود را در هم کوبیده و به سه تیم بالای جدول نزدیک‌تر شدند.

با نتایجی که در هفته هفتم رقابت‌های لیگ فوتسال نونهالان زیر 13 سال باشگاه‌های قم رقم خورد تیم مرصاد با پنج برد، بدون باخت، دو تساوی، 29 گل زده، چهار گل خورده و 17 امتیاز در صدر قرار گرفت و تیم منتظران که یک بازی کمتر دارد با پنج برد، یک باخت، 31 گل زده، 12 گل خورده و 15 امتیاز در مکان دوم است.

تیم فوتسال میلاد نور با چهار برد، دو باخت، 16 گل زده، 12 گل خورده و 12 امتیاز تیم رده سوم جدول است، و تیم‌های آرش با 12 امتیاز، شهرداری قم با هشت امتیاز، آتلیه‌طهران قم با پنج امتیاز، هنرجو با چهار امتیاز، ذاکر با چهار امتیاز و المپیاد با سه امتیاز رده‌های چهارم تا نهم را در اختیار دارند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc4eqp.2bqe48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما