چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب : 56706
منبع : خبرگزاری مهر
حجت الاسلام پناهیان:

عمل به آموزه‌های مهدوی به دور از شعار باشد/ مبارزه با غرب‌زدگی

قم نيوز : نماینده ولی فقیه در دانشگاه اسلامی هنر گفت: تحقق برنامه‌های مهدوی در جامعه باید به دور از شعار باشد.
عمل به آموزه‌های مهدوی به دور از شعار باشد/ مبارزه با غرب‌زدگی
عمل به آموزه‌های مهدوی به دور از شعار باشد/ مبارزه با غرب‌زدگی
به گزارش قم نيوز حجت الاسلام علیرضا پناهیان غروب سه‌شنبه در همایش دانشجویان مهدی یاور که با حضور چهار هزار دانشجو در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران برگزار شد، طی سخنانی با بیان اینکه دفاع مقدس شهادت را به عنوان اوج فداکاری و رشادت یک انسان و به عنوان باوری مثبت در جهان مطرح کرد، گفت: دفاع مقدس آغازگر حرکتی الهی در راستای مبارزه با باطل بود.

وی در ادامه به مسئله مهدویت اشاره و با تأکید بر اینکه دانشجویان باید در تبیین و توسعه راه اسلام و مهدویت نقش داشته باشند، اظهار داشت: نسل جوان امروز باید ادامه دهنده راه شهدا باشد و مانع ورود دسیسه و هجمه‌های دشمن به مسائل مختلف شوند.

این کارشناس مسائل مذهبی در ادامه بیان کرد: متأسفانه بعد از چهار دهه از انقلاب اسلامی آسیب‌های اجتماعی رشد پیدا کرده است و علت آن هم رواج غرب زدگی در جامعه است.

غرب‌زدگی مانع رشد کشور است

وی غرب‌زدگی را مانع رشد کشور دانست و افزود: بی‌توجهی به مهدویت و عدم وجود فقه تمدن ساز باعث می‌شود تا غرب زدگی رواج پیدا کند که این امر باعث خسارات جبران ناپذیری می‌شود و محقق شدن اسلام هم در گرو ترک غرب زدگی است.

حجت الاسلام پناهیان ادامه داد: ظهور نیازمند زمینه‌سازی درست است و باید برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه به صورت کامل اجرایی شود.

وی در ادامه تأکید کرد: مسئولان و مردم کشور باید دست به دست هم بدهند تا شرایط برای ظهور بیش از پیش محقق شود و راه برای فتنه و نفوذ دشمنان هم گرفته شود و برای پیروزی برابر دشمنان هم باید با تکیه بر باورها حرکت کرده و با دشمنان مبارزه کرد.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه اسلامی هنر با تأکید بر اینکه برای تحقق برنامه‌های مهدوی باید از شعار دادن پرهیز شود، افزود: شعار هیچ کمکی نمی‌کند باید در این زمینه به شکل عملی وارد شد و به عنوان مثال وجود ربا در جامعه مهدوی قابل پذیرش نیست.

یادآور می‌شود: همایش عصر آفتاب و اجتماع دانشجویان مهدی‌یاور امروز به مناسبت سالروز آغاز امامت حضرت مهدی(عج) با حضور بیش از ۴ هزار دانشجو در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.
انتهاي پيام / 137
https://qomnews.ir/vdcd950k.yt09z6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما