چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 56709
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
رئیس شورای اسلامی شهر قم:

شهرداری قم از ظرفیت نظام مهندسی استفاده کند

قم نيوز : رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به لزوم استفاده نظام مهندسی از ظرفیت‌های شهرداری، گفت: شهرداری به صورت متقابل می‌تواند در برخی از امور خود از ظرفیت مجموعه نظام مهندسی به شیوه مطلوب‌تر استفاده کند.
شهرداری قم از ظرفیت نظام مهندسی استفاده کند
شهرداری قم از ظرفیت نظام مهندسی استفاده کند
به گزارش قم نیوز عبدالله جلالی در نشست شورای اسلامی شهر قم از وجود رابطه مستقیم میان مجموعه مدیریت شهری و نظام مهندسی یاد و اظهار کرد: به هر میزانی که این رابطه تخصصی‌تر باشد در حوزه توسعه شهری شاهد پیشرفت‌های بیشتری خواهیم بود.
رئیس شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه شهرداری باید به قوانین و معیارهای مورد نظر در حوزه ساخت و ساز توجه داشته باشد، اضافه کرد: مجموعه نظام مهندسی نیز با توجه به اختیارات و رسالت‌هایی که در بر عهده دارد باید با قدرت به کار خود در شهر ادامه دهد.
جلالی با اشاره به لزوم استفاده نظام مهندسی از ظرفیت‌های شهرداری، تصریح کرد: شهرداری قم نیز به صورت متقابل می‌تواند در برخی از امور خود از ظرفیت مجموعه نظام مهندسی به شیوه مطلوب‌تر استفاده کند.
در ادامه این نشست رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه مجموعه شورای شهر قم به برخورد با متخلف و توجه به ساز و کارهای کنترلی اهتمام دارد، مطرح کرد: حوزه تعامل با نظام مهندسی گسترده است و با توجه به مشکلات کنونی که وجود دارد باید جلسات تخصصی‌تر برگزار شود.
مجید اخوان با تاکید بر اینکه مجموعه‌های مرتبط در حوزه‌های مختلف شهری باید برای رساندن قم به افق‌های مورد نظر در کنار شهرداری قرار گیرند، گفت: شهرداری و نظام مهندسی به عنوان دو مجموعه مؤثر می‌توانند در کنار یکدیگر کارهای تاثیرگذار را دنبال کنند.
 انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgyu9n.ak93z4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما