شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۵۲
کد مطلب : 5671
حجت الاسلام وافی بیان کرد:

برنامه‌های مسجد جمکران هنگام تحویل سال

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: برنامه‌های ویژه مسجد جمکران در لحظه تحویل سال با قرائت زیارت آل یاسین آغاز می‌شود.
برنامه‌های مسجد جمکران هنگام تحویل سال
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام مرتضی وافی با اعلام این خبر افزود: پس از قرائت زیارت آل یاسین برنامه تحویل سال آغاز می‌شود و سپس آیت الله مکارم شیرازی به اقامه نماز و ایراد سخنرانی می‌پردازد.

وی ادامه داد: برنامه‌های مسجد جمکران در قالب دومین طرح ملی در آرزوی بهار به اجرا در می‌آید که تا ۱۵ فروردین ماه سال ۹۱ ادامه خواهد داشت.

اقدامات مسجد
دبیر شورای عالی مسجد مقدس جمکران توزیع بروشور، برپایی نمایشگاه‌های مختلف فرهنگی و ... را از جمله اقدامات مسجد در این ایام ذکر کرد.

وافی با بیان اینکه مسجد جمکران در ایام نوروز پذیرای مهمانان زیادی است اظهار داشت: تعداد ۲ هزار خادم افتخاری در این ایام به زائران خدمات ارائه می‌کنند.

چاپ ۱۰ هزار بروشور اطلاع رسانی
وی در خصوص چاپ بروشور اطلاع رسانی گفت: تعداد ۱۰ هزار بروشور اطلاع رسانی با عنوان میعادگاه منتظران به چاپ رسیده است که شامل تاریخچه، اعمال مسجد، محصولات، تذکرات، آداب تشرف، نقشه راهنما و مسابقه پیامکی می‌شود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران درباره برپایی نمایشگاه هم بیان داشت: انتظار و مهدویت، بصیرت، انقلاب اسلامی، مسجد جمکران از نگاه بزرگان، فرقه‌های ضاله، حجاب و عفاف از جمله عناوین این نمایشگاه‌های هفت گانه است.

وافی افزود: دارالشفاء مسجد نیز در این ایام به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کند.

افتتاح مرکز جدید گل نرگس در ایام نوروز
وی در بخش دیگری از سخنان خود از افتتاح مرکز جدید فرهنگی هنری گل نرگس خبر داد و اظهار داشت: این مرکز ویژه کودکان و نوجوانان است که در ایام نوروز با حضور ۱۰ مربی فعال خواهد بود.

دبیر شورای عالی مسجد مقدس جمکران ابراز داشت: در نوروز امسال در قالب ۱۲ غرفه خدمات مختلف فرهنگی به زائران مسجد ارائه خواهد شد.

وافی در ادامه غرفه کتابخوانی، مشاوره و پاسخگویی به سوالات شرعی، نرم افزارهای دینی و اسلامی، شخصیت‌شناسی رهبری، فروش محصولات فرهنگی، عکس یادگاری و هنرمندان را از جمله غرفه‌های در نظر گرفته شده در این ایام نام برد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdca.0nmk49ni65k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما