پنجشنبه ۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 56764
منبع : خبرگزاری فارس

برگزاری آخرین شهرآورد لیگ برتری فوتسال در قم

برادر کشی در سالن حیدریان قم
قم نيوز : تیم‌های هیأت‌‌ قم و آتلیه‌طهران قم با هدایت دو برادر امروز آخرین شهرآورد لیگ برتری فوتسال را بین دو تیم قمی در سالن شهید حیدریان این شهر انجام می‌دهند.
برگزاری آخرین شهرآورد لیگ برتری فوتسال در قم / برادر کشی در سالن حیدریان قم
برگزاری آخرین شهرآورد لیگ برتری فوتسال در قم / برادر کشی در سالن حیدریان قم
به گزارش قم نیوز نگاهی به جدول رده‌بندی حال حاضر لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تا پایان هفته نوزدهم و بررسی موقعیت تیم‌های هیأت‌‌ قم و آتلیه‌طهران قم بیانگر این است که بازی عصر امروز آنها، دومین و آخرین شهرآورد لیگ برتری فوتسال برای قمی‌ها خواهد بود.

هیأت‌‌ قم با ایستادن در آخرین رتبه جدول رده‌بندی نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران و کسب تنها 9 امتیاز از 19 مسابقه قبلی و 57 امتیازی که تا کنون در لیگ برتر امکان جمع‌آوری داشته، گزینه اصلی سقوط به دسته پائین‌تر فوتسال ایران محسوب می‌شود.

اما تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم با وضعیتی به مراتب بهتر از تیم همشهری خود از 19 بازی دارای 26 امتیاز است و رتبه ششم جدول رده‌بندی را در اختیار گرفته تا با خیالی آسوده از بابت بقا در جدول رده‌بندی برای رسیدن به رتبه‌های بالاتر مقابل حریفان صف‌آرایی کند.

امروز تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در حالی میزبان همشهری خود است که در ایستگاه نوزدهم لیگ برتر به هفتمین باخت خود در نوزدهمین دوره این رقابت‌ها تن داد و حالا با فاصله‌ای دو امتیازی نسبت به تیم پنجم جدول در مکان ششم این رقابت‌ها ایستاده است.

امروز یکی از دیدارهای همزمان هفته هفتم از نیم‌فصل دوم بازی‌های نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 در سالن دو هزار نفری شهید جعفر حیدریان قم و بین تیم‌های همشهری هیأت‌‌ قم و آتلیه‌طهران قم به انجام می‌رسد، دیداری که در آن دو برادر در راس کادر فنی دو تیم حضور دارند.

سیدمهدی غیاثی برادر بزرگتر خانواده غیاثی‌ها هدایت تیم قعرنشین هیأت‌‌ قم را بر عهده دارد و هر چند با حضور خود این تیم بی‌مهره را متحول کرد اما بعید است که مانع سقوط آنها شود، در حالی که سیدوحید غیاثی برادر کوچک‌تر وی با تیم آتلیه‌طهران قم نتایج موفقی کسب کرده است و تیمش در رتبه ششم جدول ایستاده است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchkqnm.23n--dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما