شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰
کد مطلب : 56836
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند خبر داد:

اجرای طرح آموزش شهروندی به 40 هزار واحد مسکونی در قم

قم نيوز : مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از ارائه آموزش‌های مدیریت پسماند به بیش از 40 هزار واحد مسکونی در شهر خبر داد.
اجرای طرح آموزش شهروندی به 40 هزار واحد مسکونی در قم
اجرای طرح آموزش شهروندی به 40 هزار واحد مسکونی در قم
به گزارش قم نیوز سیدعبدالله میرابراهیمی با اشاره به لزوم اجرای ارائه آموزش‌های چهره‌ به چهره در مناطق مختلف شهر در زمینه توسعه مدیریت پسماند، اظهار کرد: سال گذشته در منطقه دو به طور کامل آموزش‌ها ارائه شده و در نیمه اول امسال نیز آموزش‌های منطقه 6 به صورت کامل صورت گرفت.
وی با بیان اینکه سال گذشته 30 هزار واحد مسکونی تحت آموزش‌های مدیریت پسماند قرار گرفت، اذعان کرد: امسال نیز تاکنون 10 هزار واحد آموزش داده شده و مجموعا در مناطق دو، سه و 6 آموزش‌ها تکمیل شده است.
میرابراهیمی با تاکید بر اینکه آموزش‌های مدیریت پسماند را در منطقه چهار به زودی آغاز می‌کنیم، افزود: در مدارس نیز بیش از 210 مدرسه آموزش داده شد و اقدامات این بخش افزایش خواهد یافت.
وی گفت: در حوزه آموزش مساجد و کانون‌های مذهبی شهر نیز پیگیر دوره‌های آموزشی تخصصی برای ائمه جماعات هستیم تا بتوانیم مفاهیم مدیریت پسماند را با ترکیبی از مسائل اعتقادی ارائه کنیم.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم بیان کرد: در خصوص ادارات نیز مکاتباتی با استانداری قم صورت گرفته تا مباحث مدیریت پسماند جزو آیتم‌های آموزشی کارمندان ادارات قرار گیرد.
میرابراهیمی تصریح کرد: در سطح شهر نیز به دنبال استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و صدا و سیما هستیم؛ قراردادی با سازمان زیباسازی منعقد خواهد شد تا از طریق اکران دائمی بنرهای تبلیغاتی، اطلاع‌رسانی انجام شود.
 انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdch-6nm.23n-xdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما