يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 56898
منبع : خبرگزاری فارس
با دعوت كادر فني تيم ملي صورت گرفت

3 فوتساليست قم در تورنمنت بين‌المللي 2017

قم نيوز : سه فوتساليست استان قم از سوي كادر فني براي همراهي تيم ملي بزرگسالان كشورمان در تورنمنت بين‌المللي 2017 انتخاب شدند.
3 فوتساليست قم در تورنمنت بين‌المللي 2017
3 فوتساليست قم در تورنمنت بين‌المللي 2017
به گزارش قم نیوز بعد از بازی‌های 2017 داخل سالن آسیا که در شهریور ماه سال جاری با قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران همراه بود و افتخاری دیگر در کارنامه ملی‌پوشان به ثبت رساند، اکنون مهمترین میدان پیش‌روی ملی‌پوشان فوتسال کشورمان بازی‌های 2018 جام ملت‌های آسیا است.

این در حالی است که تیم ملی ایران با کسب بیشترین قهرمانی در ادوار مختلف جام ملت‌های آسیا پرافتخارترین تیم قاره کهن به شمار می‌رود و در یک دهه اخیر همواره یکی از بهترین‌های فوتسال ایران یعنی علی‌اصغر حسن‌زاده را با سابقه سه دوره مرد سالی فوتسال آسیا در ترکیب خود داشته است.

تیم ملی کشورمان برای کسب آمادگی لازم به منظور حضور موفق در دوره آتی جام ملت‌های آسیا اکنون در تورنمنت بین‌المللی اصفهان به سر می‌برد، رقابت‌هایی که از امروز آغاز می‌شود و تیم ملی ایران در رقابت با تیم‌های مطرح روسیه، آذربایجان و قزاقستان خود را برای حضور پرقدرت در مقابل رقبای آسیایی آماده می‌کند.

برای این منظور از سوی کادر فنی تیم ملی فوتسال که در راس آنها سیدمحمد ناظم‌الشریعه موفق‌ترین مربی تاریخ فوتسال ایران در جام‌های جهانی فوتسال حضور دارد، 16 بازیکن به تیم ملی دعوت شدند تا از امروز مقابل رقبای خود در اصفهان به میدان بروند.

در بین نفرات دعوت شده برای حضور در این اردو نام سه ملی‌پوش فوتسال قم یعنی علی‌اصغر حسن‌زاده، مسلم اولادقباد و ابوالقاسم اروجی نیز به چشم می‌خورد، بازیکنانی که در یک سال اخیر بارها در اردوهای تیم ملی حضور داشته‌اند و اکنون نیز مورد اعتماد مربیان تیم ملی هستند.

سه ملی‌پوش فوتسال قم در حالی به تیم ملی دعوت شدند که اروجی و حسن‌زاده عضو تیم باشگاهی گیتی‌پسند اصفهان هستند و اولادقباد نیز در تیم تاسیسات دریایی تهران بازی می‌کند و از تیم‌های باشگاهی قم یعنی هیات و آتلیه‌طهران قم بازیکنی در تیم ملی حضور ندارد.

انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdcfccdt.w6dv1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما