يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۴
کد مطلب : 56900
مسؤول كميته فوتسال استان قم خبر داد

آغاز نقل و انتقالات ليگ برتر فوتسال در قم / بازيكن نبرد قم صدرنشين گلزنان برتر

قم نيوز : مسؤول كميته فوتسال استان قم از آغاز نقل و انتقالات مسابقات ليگ برتر و برنامه‌ريزي براي شروع دوره جديد ليگ دسته دوم فوتسال خبر داد.
آغاز نقل و انتقالات ليگ برتر فوتسال در قم / بازيكن نبرد قم صدرنشين گلزنان برتر
آغاز نقل و انتقالات ليگ برتر فوتسال در قم / بازيكن نبرد قم صدرنشين گلزنان برتر
به گزارش قم نيوز رضا بمانی امروز اظهار کرد: بازی‌های فصل 1396 لیگ برتر فوتسال قم با حضور هشت تیم در جریان است و نیم‌فصل این به پایان رسیده و موضوع نقل و انتقالات را به اطلاع مدیران تمام تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتسال رسانده‌ایم.

وی افزود: با توجه به پایان دور رفت مسابقات لیگ برتر، تمامی تیم‌های حاضر در این لیگ تا پانزدهم آذر ماه برای نقل و انتقال اعم از ثبت قرارداد و اضافه کردن بازیکن به لیست خود طبق قوانین فرصت دارند و استارت دور برگشت بازی‌ها را نیز از این هفته می‌زنیم.

مسوول کمیته فوتسال استان قم اضافه کرد: تیم‌های لیگ برتری مجوز گرفتن بازیکن از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول و لیگ برتر قم را به شرط گرفتن نامه فسخ قرارداد دارند، ضمن اینکه هر تیم فقط مجوز استفاده از ۱۸ بازیکن را دارد و در صورت فسخ قرارداد نیز اگر بازیکنی در لیست تیم‌ها قرار بگیرد یک سهمیه تیم از بین رفته است.

وی در ادامه به برنامه‌ریزی این کمیته برای شروع بازی‌های دوره جدید لیگ دسته دوم فوتسال قم اشاره و بیان کرد: از امسال با تغییر در شیوه برگزاری بازی‌های لیگ، مسابقات لیگ دسته دوم را نیز همانند لیگ برتر و دسته اول با حضور هشت تیم برگزار خواهیم کرد.

بمانی افزود: طبق تقویم سال ۹۶ کمیته فوتسال، برای هماهنگی برگزاری مسابقات لیگ دوم فوتسال باشگاه‌های قم، جلسه‌ای در سیزدهمین روز آذر ماه در هیأت فوتبال قم برگزار می‌شود و حضور مدیران تمام تیم‌های حاضر در لیگ یا یک نماینده از سوی تیم‌ها الزامی است.

وی با ابراز رضایت از کیفیت برگزاری بازی‌های نیم‌فصل نخست فصل 1396 لیگ‌های برتر و دسته اول فوتسال قم، به برترین گلزنان لیگ برتر در پایان دور رفت اشاره و عنوان کرد: سیدروح‌الله موسوی از تیم نبرد با 9 گل صدرنشین برترین گلزنان است و سیعد قربانی از آرش و رضا میرزایی از ذاکر با هشت گل در رده دوم هستند.

مسوول کمیته فوتسال استان قم افزود: طاها اسماعیل‌زاده از آتلیه یاقوت و مسعود داودآبادی از مقاومت با هفت گل، علی فیاضی از ذاکر، جواد فرهنگ از شهرداری و سیدمحسن بنی‌الزهرا از مقاومت با پنج گل دیگر گلزنان شاخص نیم‌فصل لیگ برتر فوتسال در قم هستند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjyhei.uqemyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما