يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : 56912
منبع : خبرگزاری مهر
برای دومین سال متوالی صورت می‌گیرد؛

غیبت نمایندگان قم در لیگ دسته اول والیبال بانوان کشور

قم نيوز : در شرایطی که پیش از این ۲ تیم از استان قم برای حضور در لیگ دسته اول والیبال زنان کشور اعلام آمادگی کرده بودند این مسابقات بدون حضور تیم‌های قمی برگزار می‌شود.
غیبت نمایندگان قم در لیگ دسته اول والیبال بانوان کشور
غیبت نمایندگان قم در لیگ دسته اول والیبال بانوان کشور
به گزارش قم نیوز قرعه کشی فصل جدید لیگ دسته اول والیبال زنان کشور روز شنبه در محل فدراسیون والیبال در تهران برگزار شد و در شرایطی که ۱۶ تیم، امسال در لیگ دسته اول حضور پررنگی دارند خبری از نمایندگان قم نیست.

این برای دومین سال متوالی است که استان قم در لیگ دسته اول کشور هیچ نماینده‌ای ندارد و همه اعلام آمادگی‌های قبلی در خصوص حضور در این رقابت‌ها از سودی ۲ تیم از استان قم در عمل اتفاق نیفتاده است.

اوایل امسال بود که باشگاه نادر شیمی از جمله باشگاه‌های فعال در عرصه ورزش زنان در قم اعلام کرد قصد دارد در لیگ دسته اول والیبال زنان حضور جدی داشته باشد و حتی از مهسا آراسته مربی قمی تیم ملی جوانان نیز به عنوان مربی این تیم نام برده شد.

نادر شیمی حتی برای حضور در لیگ دسته اول هم اقدام به فراخوان عمومی و تست گیری کرد اما در نهایت کار را نیمه تمام، رها کرد و مشکلات نامشخصی سبب شد نادر شیمی قید تیمداری در والیبال را زده و در همان رشته سنتی خود یعنی بسکتبال ادامه راه دهد.

سرای ایرانی دیگر تیمی بود که ندا زمانی مربی پیشین تیم والیبال استان قم در لیگ دسته اول اعلام کرده بود که با این برند تجاری در قم، در لیگ دسته اول شرکت خواهد کرد اما این موضوع هم به عمل نرسید و نیمه تمام ماند.

بدین ترتیب، بار دیگر فاصله بین حرف و شعار تا اقدام و عمل خود را نشان داد و والیبال بانوان قم که در بخش پایه پیشرفت‌های چشمگیری به خود می‌بیند اکنون شرایط نابسامانی را تجربه می‌کند و باز هم در لیگ دسته اول حضور ندارد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccioqp.2bqes8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما