دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : 56944
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر اجرایی سومین همایش مدیران، اساتید و کارشناسان فناوری اطلاعات قم:

هر استارت آپ توانایی ایجاد بیش از 100 شغل در جامعه را دارد

کشور با بحران کارآفرینی روبرو است
قم نيوز : دبیر اجرایی سومین همایش مدیران، اساتید و کارشناسان فناوری اطلاعات قم گفت: هر استارت آپ توانایی ایجاد بیش از 100 شغل در جامعه را دارد که اگر مورد حمایت سرمایه گذاران قرار بگیرد تاثیر بسیار زیادی در اشتغال‌زایی دارد.
هر استارت آپ توانایی ایجاد بیش از 100 شغل در جامعه را دارد/کشور با بحران کارآفرینی روبرو است
هر استارت آپ توانایی ایجاد بیش از 100 شغل در جامعه را دارد/کشور با بحران کارآفرینی روبرو است
به گزارش قم نیوز هاشم عمرانی ظهر امروز در نشست خبری سومین گردهمایی مدیران، اساتید و کارشناسان فناوری اطلاعات استان قم که در اتاق جلسات اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم برگزار شد، اظهار کرد: این همایش هفته آینده در روز چهارشنبه از ساعت 15 در پردیس دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کشور با بحران کارآفرینی روبرو است، عنوان کرد: در این همایش در نظر داریم با بهره‌گیری از چهار گروه استارت آپ‌ها، مدیران استانی فناوری اطلاعات، دانشجویان و فارغ التحصیلان و اساتید حوزه فناوری اطلاعات در حوزه اشتغال‌زایی جامعه نیز تاثیر گذار باشیم.

 دبیر اجرایی سومین همایش مدیران، اساتید و کارشناسان فناوری اطلاعات قم با اشاره به اینکه امیدواریم حوزه فناوری و اطلاعات مورد حمایت سرمایه گذاران قرار بگیرد، مطرح کرد: هر استارت آپ توانایی ایجاد بیش از 100 شغل در جامعه را دارد و در کنار این همایش یک نمایشگاه نیز برپا کرده‌ایم که دانشجویان با مراجعه به آن می‌توانند از جزئیات فعالیت در این عرصه آگاه شوند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchkwnm.23n-kdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما