دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : 56945
منبع : خبرگزاری فارس
نايب‌رئيس هیأت فوتبال استان قم خبر داد

برگزاري فوتسال بانوان جام بسيج در قم

بانوان قمي در دوره C مربيگري
قم نيوز : نايب‌رئيس بانوان هیأت فوتبال استان قم از برگزاري مسابقات چهارجانبه فوتسال بانوان جام بسيج و دوره مربيگري درجه C اين رشته در قم خبر داد.
برگزاري فوتسال بانوان جام بسيج در قم
به گزارش قم نیوز آمنه رسولی امروز اظهار کرد: مسابقات چهار جانبه فوتسال بانوان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با حضور سه تیم از قم و یک تیم میهمان از شهر ساوه برگزار شد و هدف از افزایش آمادگی بازیکنان قم برای مسابقات آینده بود.

وی با بیان اینکه یک دوره رقابت‌های چهار جانبه دیگر نیز هفته آینده پیش‌روی بانوان فوتسالیست قم قرار دارد، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین هدف ما حضور موفق نماینده فوتسال قم در مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول فوتسال زنان باشگاه‌های کشور است.

نایب‌رئیس بانوان هیأت فوتبال استان قم سپس به برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره مربیگری درجه C در قم اشاره و بیان کرد: آخرین مهلت ثبت‌نام در این دوره مربیگری روز چهاردهم آذر ماه است و متقاضیان برای حضور در این دوره باید مدارک شناسایی خود به کمیته بانوان هیأت فوتبال قم ارائه دهند.

وی همچنین به برگزاری جلسه‌ای در کمیته بانوان هیأت فوتبال قم اشاره و ابراز کرد: این جلسه با حضور اعضای کمیته و تعدادی از مربیان قم تشکیل شد و موضوع آن گفت‌وگو در مورد مسائلی از قبیل اعزام تیم بانوان قم به رقابت‌های فصل 1396 لیگ دسته اول زنان ایران و برآورد هزینه‌های آن و همچنین برگزاری مسابقات مختلف بود.

رسولی یاد آور شد: از جمله مباحث این جلسه بررسی مسابقات چهار جانبه فوتسال به مناسبت هفته بسیج در سالن شهید شیرازی واقع در منطقه انصارالحسین قم بود، ضمن اینکه مسابقه‌ای دیگر با عنوان چهار جانبه با حضور تیم‌های ساوه و محلات به میزبانی قم برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: دوره C مربیگری فوتبال با برنامه‌ریزی کمیته آموزش و مربیان هیأت فوتبال قم و با حضور یکی از بهترین مدرسان این رشته در سطحی بالا برگزار می‌شود و امیدوارم مربیان بخش بانوان نیز تا مهلت پیش‌بینی شده برای ثبت‌نام حضور در این دوره اقدام کنند تا با برخورداری از مربیان با دانش اهداف در نظر گرفته شده برای رشد و پیشرفت در فوتبال و فوتسال بانوان قم را پیش ببریم.

انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdciw3aw.t1aq52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما