کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نايب‌رئيس هیأت تنيس روي‌ميز استان قم خبر داد

آغاز اردوي تيم ملي پينگ‌پنگ دختران ايران در قم

خبرگزاری فارس , 14 آذر 1396 ساعت 21:30

نايب‌رئيس هیأت تنيس روي‌ميز استان قم از آغاز اردوي آماده‌سازي تيم ملي پينگ‌پنگ دخنتران مستعد رده‌هاي پايهي در قم خبر داد.


به گزارش قم نیوز آزاده مهدوی امروز اظهار کرد: اردوی نفرات دعوت شده به طرح ملی استعدادیابی تنیس روی‌میز دختران کشور از امروز به میزبانی هیأت پینگ‌پنگ استان قم آغاز شد و اردونشین‌ها تا روز دوشنبه 20 آذر ماه در شهر قم به تمرین می‌پردازند.

وی ادامه داد: این اردو زیر نظر کادر فنی در خانه تنیس روی‌میز مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر قم تشکیل شده و دختران پینگ‌پنگ باز حاضر در آن از استان‌های گیلان، کرمان، فارس، قم، قزوین، اصفهان، کرمانشاه، بوشهر، خوزستان، لرستان، زنجان، یزد، خراسان‌رضوی و تهران هستند.

نایب‌رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم با بیان اینکه اردوی منتخبین طرح استعدادیابی دختران کشور با حضور 20 پینگ‌پنگ باز در قم برگزار می‌شود، افزود: فارس با چهار پینگ‌پنگ باز بیشترین نماینده را در این اردو دارد و از قم نیز دو نفر در این اردو حاضر هستند.

وی خاطرنشان کرد: فاطمه یزدان‌پناه، الینا رحیمی، سنا افشاری‌اردکانی و مبینا سهرابی دشتکی چهار نماینده استان فارس در این اردو هستند و از قم نیز ملیکا اسحاقی و مهسا بهی به نمایندگی از دختران مستعد و آینده‌دار تنیس روی‌میز قم به این اردو راه پیدا کرده‌اند.

عموئیان یاد آور شد: همچنین فاطمه صفری و شکیبا حسین‌قلی از هیأت قزوین، هانیه کریمی بردشاهی از اصفهان، رایا جواهری و وانیا یاوری از هیأت کرمانشاه، عسل حاجت‌پور از هیأت بوشهر، مریم نوروزی از هیأت خوزستان و ملیکا امینی از هیأت لرستان به قم سفر کرده‌اند.

وی عنوان کرد: مهسا استحلو از هیأت زنجان، ملیکا جمالی از هیأت یزد، مهدی رضایی از هیأت خراسان‌رضوی، نگار خالورزاده از هیأت تهران، مهدیاسادات قریشی از هیأت گیلان به همراه ستایش طهماسبی از هیأت کرمان دیگر نفرات حاضر در این اردو محسوب می‌شوند.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 56994

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/56994/آغاز-اردوي-تيم-ملي-پينگ-پنگ-دختران-ايران-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir