کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در انتخابي تيم ملي صورت گرفت

مقام سوم بانوي رزمي‌كار قم در انتخابي تيم ملي پنچاك‌سيلات

خبرگزاری فارس , 14 آذر 1396 ساعت 22:30

بانوي رزمي‌كار استان قم با درخشش در مسابقات انتخابي تيم ملي زنان ايران به مقام سوم و سهميه تيم ملي پنچاک‌سیلات دست يافت.


به گزارش قم نیوز سمیه اسماعیل‌زاده تنها نماینده هیأت‌‌ ورزش‌های رزمی استان قم در مسابقات انتخابی برای کسب سهمیه تیم اعزامی ایران به رقابت‌های برون‌مرزی رشته پنچاک‌سیلات بود که در این پیکارها با کسب مقام سوم به کار خود پایان داد.

این در حالی است که پنچاک‌سیلات یکی از رشته‌های زیر مجموعه هیأت‌‌ ورزش‌های رزمی استان قم به شمار می‌رود و از زمان فعالیت آن در قم کمتر از سه سال می‌گذرد، رشته‌ای نوپا که البته قم از آن سهمیه مسابقات جهانی به دست آورده و اکنون نیز در آستانه کسب ورودی بازی‌های آسیایی سال آینده میلادی است.

پنچاک‌سیلات که به عنوان یک رشته نوپا و جدید طرفداران زیادی در قم پیدا کرده و بانوان و آقایان متعددی در قم علاقمند به این رشته رزمی شده‌اند، تنها شانس ورزش قم برای کسب سهمیه بزرگترین و مهمترین رویداد ورزشی سال 2018 قاره آسیا یعنی بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی است.

به منظور شناخت ترکیب تیم اعزامی به مسابقات پنچاک‌سیلات بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی، توسط انجمن این سبک در فدراسیون ورزش‌های رزمی برای برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی پنچاک‌سیلات برنامه‌ریزی شده و رزمی‌کاران در اوزان مختلف به میدان رفتند.

به نمایندگی از هیأت‌‌ ورزش‌های رزمی استان قم زهرا شاه‌مرادی به عنوان داور، معصومه اسماعیلی به عنوان سرپرست، سمیه اسماعیل‌زاده به عنوان مبارز و الهام اسماعیل‌زاده به عنوان مربی در این مسابقات حضور یافتند و در نهایت تنها نماینده قم یعنی سمیه اسماعیل‌زاده به مقام سوم و نشان برنز این رقابت‌ها دست یافت.

این در شرایطی است که مسابقات انتخابی تیم ملی با برنامه‌ریزی فدراسیون ورزش‌های رزمی به میزبانی هیأت‌‌ رزمی استان گلستان برگزار شد و سمیه اسماعیل‌زاده که تنها رزمی‌کار ارزنده استان قم در انتخابی تیم ملی پنچاک‌سیلات بود با کسب مقام سوم به اردوی تیم ملی نیز راه یافت.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 57000

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/57000/مقام-سوم-بانوي-رزمي-كار-قم-انتخابي-تيم-ملي-پنچاك-سيلات

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir