کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس هیأت جودو، جوجيتسو و كوراش استان قم خبر داد

اعزام 4 جودوكار قم براي قهرماني ايران

افتتاح پايگاه آموزش دفاع شخصي در قم

خبرگزاری فارس , 15 آذر 1396 ساعت 8:01

رئيس هیأت جودو، جوجيتسو و كوراش استان قم گفت: تيم قم با چهار جودوكار براي كسب عناوين برتر مسابقات قهرماني كشور به ميدان مي‌رود.


به گزارش قم نیوز مجید متقی امروز اظهار کرد: با توجه به اینکه رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان کشور را پیش‌رو داریم برای برگزاری پیکارهای انتخابی به منظور شناخت برترین‌ها برای عضویت در ترکیب این تیم اقدام شد و تیم منتخب قم با چهار جودوکار اعزام می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین با برگزاری پیکارهای انتخابی نهایی تیم ‌جودو رده سنی بزرگسالان قم و نظر کمیته فنی هیأت و مربی این تیم اسامی جودوکاران اوزان منهای 60، 66، 81 و 100 کیلوگرم در سامانه فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش به ثبت رسید.

رئیس هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم با اشاره به نفرات اعزامی قم، بیان کرد: در وزن ۶۰ کیلوگرم سعید بیت‌سیاح، در وزن ۶۶ کیلوگرم قاسم اکبری، در وزن ۸۱ کیلوگرم مهدی باقری و در وزن منهای ۱۰۰ کیلوگرم علیرضا بوستان‌افروز نمایندگان قم هستند.

وی سپس به برگزاری تمرینات منظم این تیم اشاره و عنوان کرد: اردوی تمرینی تیم جودو بزرگسالان قم روزهای فرد از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸ به میزبانی سالن جودو مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی قم برگزار می‌شود تا این تیم با آمادگی کامل راهی مسابقات کشوری شود.

متقی سپس به افتتاح یک پایگاه جدید آموزش این رشته در قم اشاره و ابراز کرد: به مناسبت ایام فرخنده ماه ربیع‌الاول این هفته شاهد افتتاح پایگاه آموزش جودو و دفاع شخصی مسجد حضرت معصومه (س) زیر نظر و آموزش استاد محمدرضا بابائیان با حضور مسوولان سپاه، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم ، رئیس و اعضای هیأت ریسه هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم بودیم.

وی همچنین به برگزاری آزمون دان یک تا چهار در قم اشاره و بیان کرد: ثبت‌نام حضور در این آزمون برای افراد دارای شرایط قانونی تا روز سی‌ام آذر ماه انجام می‌شود و توسط دبیر کمیته آزمون و مطابق با دستور‌العمل فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش انجام خواهد شد.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 57004

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/57004/اعزام-4-جودوكار-قم-براي-قهرماني-ايران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir