کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آيت‌الله نوري همداني:

تمام مشكلات بشر در نتيجه ترك قرآن است

خبرگزاری فارس , 14 آذر 1396 ساعت 19:01

يكي از مراجع تقليد گفت: عربستان سعودي سالانه چند ميليون قرآن چاپ مي‌كند و خادم حرمين شريفين است بنابراين بايد به قرآن عمل كند در حالي كه نوكر آمريكا است؛ در نتيجه مي‌توان بيان كرد تمام مشكلات بشر در نتيجه رها كردن قرآن است.


به گزارش قم نیوز آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار جمعی از کارمندان سپاه تهران با بیان اینکه باید با تاریخ پیامبر خدا(ص) آشنا باشید اظهار کرد: باید به نبوت توجه شود و از ابعاد زندگی پیامبر معجزات ایشان است.

وی خاطرنشان کرد: قرآن مهمترین معجزه پیامبر اکرم(ص) است که باید با آن آشنا باشیم و علاوه بر الفاظ و عبارات قرآنی لازم است با معارف آن آشنا بود و بدانیم چه تحولی به وجود آورده است.

این مرجع تقلید با بیان اینکه اگر تمام جن و انس جمع شوند نمی‌توانند قرآن را بیاورند گفت: نتوانسته حتی یک سوره مانند قرآن را بیاورد بنابراین می‌توان بیان کرد عالی‌ترین معجزه پیامبر خدا(ص) قرآن است و تمام ابعاد زندگی در قرآن وجود دارد.

وی عنوان کرد: فعالیت پیامبران با نوابغ بشری تفاوت دارد فعالیت پیامبران کار خدا است ولی نوابغ درس خوانده‌اند بنابراین کار پیامبران نبوغ نیست بلکه فعالیت الهی است و خداوند با عنایت خود این فعالیت را به آنها داده است.

آیت‌الله نوری همدانی عنوان کرد: اگر کسی در نبوت پیامبر خدا(ص) تردید دارد یک سوره مانند قرآن بیاورد. قرآن دشمنان را به ما شناسانده و بیان کرده که بیدار و آگاه باشید.

وی با بیان اینکه عربستان سعودی سالانه چند میلیون قرآن چاپ می‌کند گفت: عربستان خادم حرمین شریفین است بنابراین باید به قرآن عمل کند در حالی که نوکر آمریکا است؛ در نتیجه می‌توان بیان کرد تمام مشکلات بشر در نتیجه ترک قرآن است.

استاد حوزه علمیه قم یادآور شد: اگر مسلمانان ایمان داشته باشند چنین جریاناتی به وجود نمی آید؛ شناخت قرآن و مکتب پیامبر اکرم(ص) ضامن سعادت انسان است.

وی عنوان کرد: برای حفظ این انقلاب باید نسبت به دشمن شناخت داشته باشیم و به قرآن عمل کنیم تا منتظر خوبی برای امام زمان(عج) باشیم.

انتهای پیام/137


کد مطلب: 57005

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/57005/تمام-مشكلات-بشر-نتيجه-ترك-قرآن

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir